HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Maradék februári bulik~

Rayna X 2011.04.05. 20:10

Sziasztok!

 

Na, belekezdenék akkor a rengeteg pótolni valómba itten. :D
Utoljára egy Sziszivel való, február eleji Rockizásunkról írtam. Most folytatnám e februári honap többi eseményének beszámolásával. x)

02.11.
A változatosság kedvéért ezt a hétvégét is egy Rockizásra szántuk Sziszivel (joo befejezést írtam abba a bejegyzésembe evvel kapcs xD). xD Igazándiból csak egy lazább bulit akartunk, mert nekem másnap egész nap takarítanom kellett otthon, mert vasárnap vendégek jöttek hozzánk névnapom miatt, dehát azért persze lementünk, h mégiscsak legyen vmi buli e hétvégére is. :D Igazándiból tényleg egy lazábbra sikeredett, oan kis kellemes buli volt. :D Persze kellően jool éreztük magunkat, jookat táncikáltunk, tomboltunk. :DDD Különösen én a 11(!) SOAD számra. *-* xDDDDD A joo zenék miatt sikerült is zárásig maradnunk a tánctéren. x3
Joo volt! ^^

02.18. - 02.19.
Ezt egybe írom, mert mi ezt a hétvégét azóta ugy emlegetjük Sziszivel, h "hardcore hétvége". :DDD Oka van bőven. xDDD Na, de akkor elmesélem ugy nagyvonalakban. :D A 18-ai pénteki napon, anyum elutazott itthonról. Ebből már nagyjából kitalálható, h valszeg igen, kihasználtuk a szülőmentes kérót. xDDD Persze csak a mi azért visszafogottabb stílusunkban. x3 Itt volt nővérem, nővérem barátja, Sziszi, én. Beszélgettünk, röhögcséltünk, iszogattunk, zenét hallgattunk (nap zenéje: Hitler! xDDDDD)... ^^ Sziszivel külön még A film-et (Detroit Rock City) is megnéztük. :D Már rég láttuk együtt + külön uj dolgokat is megfigyeltünk, így aztán hatalmasakat szakadtunk! xDDDDD Aztán utána Detti és barátnője Bíborka is felugrottak. x) Kicsit gonoszkodtunk. :3 >:D De vicces volt. :Đ Majd hamar elmentek (ink eltűntek xD). Aztán utána az este (ink éjszaka/hajnal) többi részében Sziszivel énekelgettünk meg táncolgattunk... kész Rocktogon volt itt! :DDD De volt, h nővéremmel énekeltünk (k-)pop zenéket. x3 xD A lényeg, h nagyon jool éreztük magunkat így 4-en! x) Majd nővéremék lefeküdtek aludni, így mi is Sziszivel igyekeztünk csendesebbek lenni, már amennyire lehet, ha idióta videókat néz az ember a neten... xDDDDD Majd idővel mi is elálmosodtunk, így Sziszi hazament, én meg elpakolgattam, s bedőltem aludni. Persze hozzá tenném, h azért nem voltunk oan puhányok, mivel ez az egész 15 órán keresztül tartott. xDDDDD Bezony, este 7-re jött át Sziszi, s akkor már belekezdtünk minden vicces dologba, majd az éjszaka az ugy eltelt, reggel 7-kor csendesedtünk lejjebb, s ültünk le géphez egy sörrel. Majd 10-kor ment el Sziszi. 11-re sikerült is ágyba kerülnöm (28 óra ébrenlét után xD)! :D Ugyh, hát, ja... szép volt! xD Lesz még ien, amint lehet! :D
"Másnap" este 6-kor keltem. xDDDDD Kb 1 órát gépeztem, majd mentem is készülődni, mert aznap este meg irány volt Rocktogon (a változatosság, igen xD)! xD Elég hullán indultunk neki Sziszivel az utnak, de végül egészen elkapott mindkettőnket a party hangulat. :D Elég joo kedvünk lett végül a bemenéskor már. xD Sikerült már az elején ismerőssel találkozni: Sharkey! <3 *-* Lacee-val jött, akit már látásból "ismertem", dehát most megismerhettem személyesen is. x) Egy elég joo, szétcsapós, táncolgatós buli volt! :DDD Amíg el nem jött az estét elrontó rossz pont. Kissé beszarultam. :/ De ez még nem rontotta vna el az estét, mivel épp már jool lettem, mikor még gyorsba wc-n voltam. De erre jött oda egy részeg(!) bizti. :@ Kérdezte, ajtón keresztül, h h vagyok. Én feleltem érthetően, h már jool, mindjárt megyek, de még foglalt! Erre már csak azon kaptam magam, h egy erős csattanást éreztem a fejemen... a bunkó paraszt rám baszta az ajtót erőből, ugy, h az kiesett(!) a helyéről, s teljes sulyával a fejemen landolt. >.< Nagyon bepánikoltam, főleg, mikor éreztem, h valszeg kisebb agyrázkódásom lehet, ugy kezdtem el szédülni... :S Sírva szidtam mindenkit, ki huzta még ott 1-2 ott dolgozó nálam a gyufát (a részeg bizti ien állapotomban vezetett ki, egy másik hülyeségeket hordott össze). -.-" Szerencsére Sharkey és Lacee látták nagyrészben, s segítettek rajtam, márcsak a lelki támogatásukkal is. x) Szegény Lacee-nak is egy üveg jool kicsinálta a kezét. :S El is mentünk feléjük rendbeszedni jobban mindenkit (egy házban laknak). Majd végül én is hazaestem, mikor már volt hozzá erőm. De az utána levő napok borzalmasak voltak... minden nap szédültem, fájt a fejem... :S Egy csunya pukli is keletkezett a fejemen (szerencsére a hajammal tudtam takarni), ami nagyon fájt... :S Ezt sose felejtem el a Rocktogonnak. Sokan mondták, h jelentsem föl őket, dehát kinek van ehhez kedve, nekem biztosannem. S hát, meg se bántam ezt a döntésem, h nem hallgattam másokra, mert azóta már bőven sikerült megbékélnem, s ujra k*rvajookat tudok bulizni ott! :DDD
Tehát ez volt az 1-2 rosszal megfűszerezett, de mégis a jookkal domináló, fasza "hardcore hétvége"! :D

02.25.
Erre a hétvégére, az előző rosszul zárult incidens miatt, nem terveztem konkrét bulit. De azért adódott egy oan lehetőség, h Szisziéknek a lakása 1 napra szülőmentes lett. :D Ugyh gondoltuk, ezzel éljünk. :D Átmentem estefele, s egy joo kis éjszakát hoztunk össze. x) Beszélgettünk, hülyültünk, iszogattunk, zenét hallgattunk... hasonlóan, mint a mi hb-nkban, csak most kicsit csendesebben. A már hajnali órákhoz közeledve tv-zgettünk is, meg lazulásképp filmeztünk is. Megnéztük a Nesze Neked, Pete Tong!-ot... nagyon joo film! :DDD Coke Badger rlz! xD Majd, mikor már bepunnyadtunk, oan 5-6 körül, kómásan hazaindultam. :D
Szoval ez azért nyugisabb volt, de kell néha ien is (+ ekkor csak egy ien esett volna jool). x)))

S ennyi ez a bejegyzés. Elfogytak a februári hétvégék. :D
x3

~Rayna X

P.S.: NS24-es képecskék ^^:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Orsival és Boszival <33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chizuval <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boszival <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Orsival <3

Címkék: blog kép x bulik dóra rocktogon bíborka boszi február sziszi soad hétvégék partyk andré detti zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr122802815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása