HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Karácsonyi izébizék~

Rayna X 2010.12.30. 20:33

Sziasztok!

 

Elnézést, a hétfőre ígért kis összefoglalót ra halasztottam. ^^" Nem nagyon voltam itthon az elmult napokban, s nem volt nagyon alkalmam ezt megírni. Na de majd most. :D

A péntekkel kezdeném. Hát a Szenteste összességében beváltotta a hozzáfűzött reményeket. x) Nagyon kellemesen telt. Korán keltünk, takarítgattuk, főztünk még. A szobám is ekkorra teljesen elkészült! Büszke vagyok magamra, végre kívül-belül rend van, olyan joo! ^^ Aztán a t is feldíszítettük. Szép lett! x) Apum is még átugrott, és megajándékozott (pénzzel). x) Majd lassan, 4-5 körül, mikor már minden meglett, "jött a Jézuska". :D Koccintottunk egyet, majd megnéztük az ajándékokat. Örültem minden ajándéknak nagyon! ^^ Kaptam: parfümöt, testápolót, tusfürdőt, dezodort, sminklemosót, fehérneműket, harisnyákat, vízipipa dohányt, csokit, hajvasalót, necckesztyűt és a Vámpírok Báljára színházjegyet. ^^ Aztán leültünk enni. A menü a szokásos volt, azaz husleves, csirke töltelékkel, hagymával, krumplival, ubisalival és tiramisu. Minden nagyon finom volt! ^^ Utána beültünk a nagyszobába tv-zni és vízipipázni. ^^ Aztán később már "szétszakadtunk", anyu elaludt, mi leültünk kicsit nővéremmel géphez, stb. De szoval összességében nagyon joo volt! ^^

Szombaton mamámékhoz mentünk. Megebédeltünk, majd ajándékoztunk. Az ebéd itt is finom volt, jool tele ettük magunkat megint. :D Ajándéknak meg főképp ruhadarabokat kaptam, de még kiegészítőket is és pénzt is. x) Utána leültünk Betűtoronyt játszani. :DDD Voltak vicces dolgok benne! xD Aztán vmi unalmas csöpögős filmet néztünk, amin én szétuntam a fejem! xD Aztán a legnagyobb elbambulásomra örömhír ért: indultunk haza. :3 Szoval ez a nap se volt rossz. x) (Csak az a vége hát... xD)

Vasárnap Marikáékhoz mentünk. Megkajáltunk, majd jöhetett itt is az ajándékosztás (csak mi csináljuk ezt fordítva? xD). Joo volt a kaja, ajándéknak meg pénzt és kiegészítőket kaptunk. x) Utána Biusékkal (azaz a fiatalokkal xD) jool elhülyülgettünk. Boszi nővérkémnek sikerült sok pezsgőt innia, és becsiccsentenie! xD Aztán hát elvoltunk igy még egy joo ideig. Majd aránylag későn mentünk haza. De joo volt! x)

S, h azért a többi napról is tegyek említést (még, ha nem is Karácsony)...

Hétfőn kialudtam magam. :D Majd du összefutottam Dettivel. x) Beültünk Kiscelli kocsmába, megittunk egy almás-jägert és beszélgettünk egy nagyot. :D Jool esett, mert már elég rég találkoztunk. x)

Kedden Chizuval találkoztam. x) Még bulin kívül, így hétköznap nem találkoztunk sosem, szoval ez már kellett! :D Átmentem hozzá, szerencsére eltaláltam, kivételesen jool működött a tájékozódási képességem (azért hozzátenném: csak aránylag)! xDDD De jool elvoltunk nagyon! :DDD Beszéltünk, gépezgettünk, ettünk (xD), meg hülyültünk mindenen! x"D Az idő is rendesen elrepült, 10-re értem haza (pedig 3-ra mentem). O_o Az tuti, h még fogok menni hozzá, meg majd ő is hozzám! ^^

Szerdán hosszu idő után ujra láttam Petit! ^^ Átmentem hozzá. Tök aranyos volt, hozott nekem rózsát s egy szép karkötőt. *.* Aztán hát nála lazultunk kellőképp vízipipával és kajával. :D Meg hát elhülyülgettünk mindenen, mint mindig. x) Jool éreztem magam. x) A hazafele utban már voltak rosszak, de végül hazajutottunk mindketten. :D De téll joo volt nagyon ujra vele lenni. ^^ <3

Ma meg Tescoba mentünk Szilveszterre bevásárolni nővéremmel és Petivel. :D Aztán mi még Petivel elmentünk Nyugati aluljáróba venni pár dolgot. Összefutottunk Orsival. :D Vhogy éreztem am, h ismerősbe fogunk botlani. :D Aztán miután megvettük, amit kellett, hazamentünk. Aztán én itthon már össze is készítettem mindent, ami kellhet holnapi készülődéshez. :DDD

Holnap pedig Szilveszter! *.* Igen joonak ígérkezik. ;D Szinte egész nap készülődni fogok rá. x"D Aztán miután az meglesz, (remélhetőleg) 6-ra mindenképp, átjön Peti. x) Aztán jöhet a hatalmas hülyülés, közös ivászat, kis kaja elrágcsálás, vízipipa, cigi, zenebömböltetés, stb. :DDD A fők száma, ami inog, minimum 3-an biztos leszünk (Boszi nővérkém, Peti, én)... aztán, hát majd eldől, hány lesz biztosra. :D Az tuti, h 9-től mi Petivel zuzung át Szilveszteri Nippon Groove Shoxx-ra (meg nagy valószínűséggel nővérem is, ugye ez a főktől függ). És hát bulizunk majd egy k*rvajoot. x3 Joolesz. <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~Rayna X

Címkék: blog kép család x karácsony peti szilveszter anyu dóra boszi orsi groove nővérem detti nippon shoxx zemán rayna chizu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr782549138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GZ3n0n (törölt) 2010.12.31. 02:06:23

Kár, hogy nem jöttök velünk GYÁRba. :)
De azért jó szórakozást nektek erre is, majd gondolunk rátok, miközben leromboljuk az ipari falakat. :D
Petire meg majd éjfélkor megpróbálunk egy közös BUÉK-ot átüvölteni mobilon, bár nem biztos, hogy meg fogja hallani a telóját. Addigra úgyse leszünk már mi se józanok. :D

Rayna X 2010.12.31. 13:27:26

Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo lesz, mint buli szempontjából, mint társaság szempontjából, mint mindenben... ugyh így a döntésünk egyértelmű volt, h hova menjünk. x)

Éjfélkor Nálunk hatalmas BUÉK-ozás lesz, meg koccintás, ugyh kétlem, h bármit meghallunk majd. xD Majd max később, fél 1, 1 fele (ha épp ismeretlen zene lesz). :D

Az meg helyes, ienkor nem szabad jozannak lenni! ;D

Joo bulit Nektek is! x)
süti beállítások módosítása