HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Gerinctelenség~

Rayna X 2010.11.09. 21:02

A címből láthatjátok, h kicsit komolyabb témáról ejtek ma szót. Nem tervezek nagy filozófiai gondolatokat kifejteni, szimplán történt vmi, amit konkrétan nem akarok taglalni, de halványan szeretnék róla pár szót ejteni (érteni az fogja inkább, akinek szól - magára fog ismerni).

Tudjátok, h manapság történt egy óriási veszteség az életemben, kicsi Korgika halála. Épp aznap megtudtam egy másik rossz hírt is, szoval képzelhetitek, aznap mien állapotban is lehettem... a lényeg, h a személy, akitől megtudtam a másik rossz hírt, ugy tünt akkor, h őszinte sajnálatot mutat felém, és együttérez velem a haláleset miatt. Dehát ez egy nagy átverés volt, inkább jool hátbaszurt vagy h is fogalmazzak. Okol engem egy oan dologért, amiről semmit nem tud, h mi okom volt nem meg tenni. Rá se kérdezett, h miért is nem léptem, támogattam igazán személyemmel személyesen. Mert azt elhiheti, h okom volt rá. És nem az, h nem éreztem együtt, nem sajnáltam, mert nagyonis. De kivitelezhetetlen volt, mert, ha megtettem volna, cserben hagytam volna másokat, és azt nem akartam.
Ez nem fontossági kérdés volt. Szimplán, h én oan vagyok, aki, ha megigér vmit, azt megtartja (kivételek mindig vannak, de téll csak oan esetben, mikor magamról se tudok, oan állapotba kerülök - nem részegségre gondolok félreértések elkerülése végett). Persze nem csak erről van szó, dehát felesleges lenne belemennem, ugy se hiszem, h érdekli, ha eddig sem érdeklődött, csak itélkezett. Az előtte ejtett dolgok miatt meg nézhet bunkónak, de akkor ne mondja azt, h "ha kivitelezni tudom". Mert itt nem tudtam, és ezt jeleztem is egy nemleges válasszal. És nem szolt rá akkor semmi rosszat sem, ez a vicc. Most utólag kezdett pampogni erről a blogjában (épp ezért jelzek neki itt vissza, mert ha ő igy csinálja, akkor kapja meg igy a választ, gondolom csak ezen a nyelven érthet vagy passz). És ráadásul még hazugságokat is beleír, ez az egészben még a ráadás. Letagadja, h érdeklődtem volna, és még rám fogja, h én tereltem el a szót (pedig ez épp fordítva volt) (bizonyítékom is van). De a legnagyobb felháborodás az egészben, még ezek felett is, h mindezt a neten teszi meg (fb, blogja), ahol mindenki látja. Most ehhez mi köze az egész világnak? Meg nem is ez a durva az egészben, hanem h h lehet vki ien gerinctelen (cím innen ered), h nem képes a szemembe mondani?? Szerintem egyértelműen ezt ugy illene. Ugy még meg is lehetne értelmes ember módjára beszélni a dolgokat. De igy... esélytelen. Ez egyszerűen undorító. Elítélni vkit anélkül, h tudnád a tényleges tényeket az okokról. S ezt ien módon kivitelezni. Ettől tudnék hányni... de komolyan... (Bocsánat, félig meddig az idegesség beszél belőlem.)

Bízom benne, h elolvasod majd ezt idővel. Az, h reagálsz e, a te döntésed. Én bízom benne, h megjön az eszed, mert az meg van, értelmes embernek ismertelek meg, de ez téll rosszul esett, h igy elitéltél anélkül, h tudnál bármiről is. És hát rá se kérdeztél, csak puff elkönyveltél magadban egy "kis cafkának", és még a világ tudtára is adtad.
A lényeg, h rem norm privát módon felkeresel, és megvitatjuk ezt az ügyet. Vagy, ami számomra a rosszabb eset, de még az is egy megoldás, h sehol se keresel fel, és annyi, lezárnák annyival igy, h csalódtunk egymásban (bár te nem értem miért, mikor tényleg a konkrét okaimat se tudod...), aztán kész, vége.

~Rayna X

Címkék: blog x dóra gerinctelenség zemán rayna

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr282437011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lauri · http://lauri-moonlight.blogspot.com/ 2010.11.10. 19:34:06

Egy apró megjegyzés; ha tényleg annyira jó barátod, akkor igazán bejöhettél volna hozzá. El hiszem, hogy programod volt, hogy fáj, hogy meghalt a hörid... de az ég szerelmére nem veszed észre, hogy melyik a fontosabb? :/
Mielőtt még elkezdenél komplikálni, nem nem beszéltem erről Vele, meghallgattam és csak csodálkoztam. És értetlenül állok a viselkedésed előtt. Nem gerinctelenség amit tett (nem tudom, Neked feltűnt-e, de vh mindig is ellenséges voltál Vele), ha konkrét indokot adtál volna rá, hogy miért is nem tudsz bejönni Zolihoz, akkor talán megérti. Ő aggódott érte, bent volt nála mindennap, egy órát szerintem Te is tudtál volna rá szakítani. /

Rayna X 2010.11.11. 06:14:27

Neked ebbe kétlem, h sok beleszólásod lenne, nem tudsz kb semmiről sem (de persze joo okoskodni, beleszolni mások ügyeibe... -.-"). Mindegy, elmagyarázok neked azért 1-2 dolgot, ha már ennyire ugy gondolod, h közöd van hozzá.

Beleírtam a bejegyzésbe, h ez nem fontosság kérdése volt. Egyszerűen egy oan haláleset, ami megváltoztatta az életem, jobban kihatott rám. Főleg, ahogy az egész lezajlott, fájdalmas volt, de nagyon. Nem kell ezt érteni, nem mindenki tud megszeretni egy állatot ien szinten... hát én igen. Nekem a mindennapjaim szoltak róla. És igy ez, h elment, örökre, nagyon elkeserített, óriási űr maradt utána. Oannyira, h igy lelkiismeret furdalásom lett volna, ha igy állok Elé, h közben máson kattog az agyam. Ki akartam várni azt, amíg őszintébb tekintettel tudok Rá nézni, és nem máson szenvedek. Szerintem ezt igazán meg lehet érteni. Persze pont nem tud érdekelni, h te megérted e, a lényeg, h Ő megértette. Hibáztam ott, h nem írtam konkrétat, de annyira össze voltam zavarodva aznap, és annyira szenvedtem, h képtelen voltam bármit normálisan megfogalmazni, igy miután eltért a tárgytól, már én se tértem vissza rá. Aztán ő következtetett, kombinált, kiadta a mérgét, ami elindította azt a láncreakciót, h engem is felbosszantott, én is kiadtam a mérgem... de aztán miután mindketten megnyugodtunk, rájöttünk, h rossz ez igy, mert tényleg megkedveltük egymást, aztán szerencsére nagy örömömre felkeresett, és megbeszéltük teljesen higgadtan, ujabb összeveszés nélkül. Ugyh jogtalan az az állításod nagyon is, h ellenséges lennék vele. Régen az voltam, mert meg volt a magunk vitája, de azóta semmi komolyabb vita sem volt köztünk. Most ez félreértések miatt kialakult, de ien a legjobb barátok közt is gyakran előfordul. Mi képesek voltunk megbeszélni, beismerni, h mindketten hibáztunk vhol, végül bocsánatot kérni a másiktól, és lezárni az ügyet. Mindkettőnknek ez egy nagy megkönnyebbülés volt, és nagy öröm is egyben, h csak félreértésről volt szó, és nem ismertük félre a másikat.

Rólad meg csak annyi, h te tanulj meg előbb utánakérdezni mind két fél oldaláról, mielőtt ítélkezel...

Serenula_Lonesomhel 2010.11.11. 06:37:45

Naaaa...ne vitatkozzatok!Mindkettőtöket,értelek,mindkettőtöknek másképp működik az értékrendje,de én ezért szeretlek titeket,most ezen nem kell megint vitázni.:) Az élet ilyen veszekszünk ,megbeszéljük...kész..:) Megértettem egyébként,mert természetesen ,ha meghalna egy állatom,és közben egy jó barátom a kórházban lenne,nem tudom...nem kerültem még ilyen helyzetbe ,szóval őszintén szólva fogalmam sincs ,hogy mit tettem volna.

Rayna X 2010.11.11. 15:21:14

Nem akarok vitatkozni, de az egyik dolog, amit a legjobban utálok az épp ez, ha vki beleüti az orrát mások dolgába. Főleg, ha ezt ugy teszi, h nem tudva mindent, elítéli a másikat. Ha annyira kíváncsi a véleményemre, érdekli az álláspontom, kérdezzen normális módon rá, és ne így álljon már hozzám, h biztos ok nélkül voltam olyan amien... gondolhatta volna igazán, h oka volt, főleg, h még itt is olvasható, még ha sejtelmesen is... na mindegy most már.

Elméletben van abban vmi, h illene a barátodhoz elmenni ien helyzetben is, de érzelmileg ez már nehéz kérdés. Számomra képtelenség volt, annyira kihatott rám, h tényleg nem éreztem volna őszintének, ha igy megyek el Hozzá... :/

Lauri · http://lauri-moonlight.blogspot.com/ 2010.11.11. 17:50:06

Ha bele ütöttem volna az orromat, nem így fejeztem volna ki magam... kötekedésnek sem mondanám. De tudod mit, legyen igazad... (Y)

Rayna X 2010.11.11. 18:01:15

Pedig eléggé az volt. Kötekedés nem feltétlenül jár együtt trágár beszéddel vagy bármi iesmivel. Elég ehhez ennyi, h beleszolj vmibe igy, h közben elítéled a másikat, pedig amugy semmiről sem tudsz a részéről... ha kérdeztél volna erről normálisabb módon, akkor még azt mondom oké. De h így...

Serenula_Lonesomhel 2010.11.11. 19:26:13

Na jó,nem szólok bele,de ezen most ne veszekedjetek.Nem jó ezt így látni..meg azért sem szeretnék,meg engem Lau okkal lecseszett a bejegyzésem miatt..igaz,akkor már nekem is leesett,hogy rondán fogalmaztam,de jó volt tudni,ha nem gondolkodtam volna el,volt aki segített volna.:)

Rayna X 2010.11.11. 20:11:31

Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos.
süti beállítások módosítása