HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Műtét + egyebek~

Rayna X 2010.12.10. 20:22

Sziasztok!

 

Most beszámolnék az elmult napokról.

A címből kitalálható, h tulestem a szájműtétem második felén. Erre mult hét szerdán reggel, december első napján került sor. A fémekkel az arcomban ismét adódtak gondok, de végül megoldották ugy, h ne kelljen kiszednem őket (nem is tudtam a septumomról leszedni a bogyót, persze meglazítanom sikerült, és másnap suliban leesett az ölembe xD). A műtét érzése ismerős volt. A szuri ismételten fájdalmas volt nagyon, utána viszont már semmit sem éreztem. Most a varratok se szakadgattak el közben, minden jool ment, és hamar be is fejezte az orvos. Megköszöntem neki, majd mentem visszaöltözni, és anyuval haza fele vettük az irányt. Persze mire hazaértünk, kiment az érzéstelenítő hatása, és kegyetlenül el kezdett fájni (multkorihoz hasonlóan). Bevettem egy fájdalomcsillapítót, majd lassan enyhült a fájdalom. Emiatt a műtét miatt ugyebár 1 hétig nagyon sehova se mentem. Buli is kimaradt. De azért átmentem Petihez filmezni vasárnap. :D Megnéztük a Death Note film 1. részét. Én már láttam, de meg kellett vele nézetnem! :D Am az anime-t akartam vele el kezdeni nézetni, de sehol se játszotta le normálisan (lassu a gépe :P). Ugyh igy maradt a film. 2. részét is megnéztük volna szívesen, de időnk már nem volt nagyon, igy az megmarad a következő alkalomra! :D Eredetileg am előtte levő nap, szombaton találkoztunk volna, de nekem családi programom volt, ami végül elhuzodott estig. Igy maradt a vasárnap. :D A családi program oka keresztanyukám szülinapja volt. Joo volt, összeettünk rengeteg kaját, majd Monopolyztunk. xD Utána következő hétköznapok kevésbé sikerültek szerencsésre. Sikerült szerda fele elérnem azt, h megfázzon a torkom (ez ritkán szokott sikerülni, főleg nem ennyi ideig - még most is fájdogál). :S És, h ne csak ez fájjon a számban, persze, h még a bölcsességfogam is most kezdett el kibujni alul. :"D Tiszta duzzadt ott az ínyem, és nagyon fáj. :S Azért, h vmi aránylag joo is legyen, a számról ezen a szerdán hajnalban leszedték a kötést, és kiszedték a varratokat is. Elég fájdalmas volt, mivel kiszáradt ott a bőröm, és szó szerint a varratok belenőttek. :S Orvos is bocsánatot kért, mikor szedte ki, tudta, h ez nagyon fájhat. Anyum meg mondta neki, h "Áhhh, neki nagy a fájdalomküszöbe! De tényleg." Mondom magamban, köszi anyu a támogatást! :D De egész jool tűrtem am téll. Miután végzett, hazamentem, anyu meg munkahelyére. Aztán én is mentem suliba otthonról. A számon még ekkor egy elszáradt csunya bőr volt, de az tegnap este le is esett. ^^ Most kb egy ugyanoan nyom van még a számon, mint a multkori műtét után. Ha ez meggyógyul, szerintem szinte tökéletes lesz, végre! x)

És most tekintsünk kicsit a jövőbe is... holnap végre ujra partyzás 2 hét után! ^^ Ez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Phobykával (Petivel :D) és Ditussal megyünk 3an. <3 De várhatóak még lent ismerősök, ugyh nagyon joo lesz a társaság! ^^ A zenék is Nippon bulikhoz hasonlóaknak ígérkeznek, ugyh ez is kedvező ám! ^^ Inni is fogunk eleget! xD Ugyh minden meglesz, ami kell egy igazán joo bulihoz! x3

Joolesz! *.* <3

~Rayna X

Címkék: blog kép program fájdalom x peti szenvedés 5 flyer családi műtét dóra száj fever dita zemán rayna shinshoku

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr382507638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása