HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

BrainGrinders koncert~

Rayna X 2010.10.23. 17:00

Sziasztok!

 

Most a 2 héttel ezelőtti hétvégéről írnék. Ekkor volt Petinek hosszabb idő után ujra koncertje, és arra mentünk Vörös Yukba. x)

Előtte gyűltünk ottani Rendőrörsnél jegyeket eladni. Sikeresen el tudtak adni egész sok jegyet. Majd bementünk. Backstage-be nem maradhattam Petivel, igy kimentem bejárathoz addig is. Szerencsére sokáig nem voltam egyedül, mert jött le Ghost, és felismerve engem, odajött hozzám. Jool elbeszélgettünk, majd bementünk megnézni előző zenekart. Aztán kimentünk onnan, és még utolsó bíztató szavainkat átadtuk Petinek. :D Aztán el kezdtek beállni, igy mi is beálltunk első sorba, és vártunk, majd megkezdődött a koncert. Igaz, nem az én stílusom, de élveztem azért, joo volt Petit igy látni. ^^ Meg ugy egyébként is jool szoltak. x)

 

 

 

 

 

 

 

         Peti nyomja :D <3                       A banda majdnem egésze xD

Koncert után jöttek a gratulációk, amit nagyon megérdemeltek. x) Intézték még a tagok az anyagiakat (volt is kavarodás ebből), addig mi Ghosttal leültünk sörözgetni és dumálgatni. Majd Peti is csatlakozott hozzánk. Vettek barackos pálinkákat. Zseniális ötletük 6 db feles pálinka vétele, amiből 1et megivott Peti, többit beleöntöttük egy sörös dobozba, és kivittük (mivel hamar bezárt a hely, koncertek után rögtön).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       Művészet :D

Utána kimentünk Vörös Yuk elé, hisz kiküldtek zárás miatt. Volt kint egy nagy társaság, akikben ugy szintén még élt a bulizhatnék, ugyh ugy döntöttünk közösen elmegyünk kocsmázni. :D Elvittem őket a Kiscellinél levő kocsmába. Vettem sört, amiből később vodkás barackpálinkás sör lett. xDDD De finom volt, az a vicces. :D Ott hülyülgettünk egész éjjel. Dumálgattunk, énekelgettünk, ienek. :D De jool telt az este, végül mindenki hazajutott. :D Engem Peti és Ghost hazakisért. x3 De még kell majd ien. :D

 

 

 

 

 

 

Petivel & Ghosttal aránylag még jozanon    Zsolttal már illumináltan xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      Petivel, Zsolttal, Márkkal és Bencével

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    Kocsmában xD                                 Még a buliban :D

~Rayna X

 

Címkék: blog kép koncert buli x peti dóra kocsmázás zemán rayna braingrinders

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr542393370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása