HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Shinshoku Fever 5~

Rayna X 2010.12.13. 20:40

Sziasztok!

 

Most beszámolnék a tegnap előtti buliról.
Rövidke lesz (legalábbis a bulizós rész)! :D

Hosszu, de nem rosszul telt az a nap. Suli elég uncsi volt. Tesin uncsi floorballt játszottunk, médiákon meg uncsi filmet néztünk. xD De aztán 1 körül szabadultunk, én meg siettem haza a szakadó hóesésben. Épp, h lepakoltam, kicsit elkényelmesedtem, már csöngetett is föl hozzánk Dita. Ajtót nyitottam, majd leültünk beszélgetni, tervezgetni a napot. Meg is ebédeltünk, mert éhes volt. Aztán elindultunk vásárolgatni. Voltunk harisnyaboltban, 100 ft-os boltban, dm-ben, Intersparban... nem sok sikerrel jártunk, de azért aránylag sikerült megoldani mindent. :D Majd visszamentünk hozzánk, közben jool megáztunk atól. xD Nálunk el kezdtünk lassan készülődni. Először csak Dita, mert neki komplikáltabb sminke volt jooval (ganguro). :D Nővéremmel addig megfigyeltük a sminkfelvivési folyamatát. xD Majd én is készülődni kezdtem, és háromnegyed 8 utánra elkészültünk mindketten. Kb épp odaértünk volna 8ra Szentlélekre, ahogy Petivel megbeszéltük, de rájöttünk, h kell még képeket csinálni. xD Igy odahívtam hozzánk Petit. Bekevertük a hozzávalókat, fotózkodtunk, hülyültünk. :D Aztán 9-kor sikerült csak elindulni. xD Az ut jool telt, egész joo idő volt, csak persze épp, mikor elindultunk megint szakadni kezdett a . ^^" Fotózkodtunk meg ittunk is már ekkor. xD Mikor megérkeztünk a környékre, ugy döntöttünk Lidl/Aldi(?) alá állunk be inni, ott nem ázunk széjjel, csak kamera veszi. x"D Nekem sikerült leghamarabb megéreznem a piát. xD Közben elmókáztunk a zenékkel. Petivel szokásosan énekeltünk. :D ParaPara tánctudásunkat is fitogtattuk. xD Közben odajöttek ismerősök. Először Milán és a k*rva! xDDD Igen, ezt előttük igy üvöltöttem ki. :"D Nevén nem nevezném azt az ocsmány r*bancot, annyit említenék, h multkori Shoxx bulin is ő volt az egyik idegesítő p*csa. :"D Szoval vmiért kisért engem ez a hányingert keltő nőnek sem nevezhető vmi lény! xDDD De nem baj, kimondtam hangosan a véleményem, végülis nem ellenkezett, csak csunyán nézett (gáz)! xD Aztán szerencsére ő eltakarodott, érezhette, h gyorsan le kell lépnie, mert nem látják szívesen. :D Milán velünk maradt addig is. Közben Orsi észrevett minket, és odajött 2 barátnőjével. ^^ Itt indultak be nagy hülyülések meg fotózgatások. x3 Aztán ugy döntöttünk, ideje bemenni. Dugiba tettünk mindkét fluffymba vodkát. xDDD Bemenés közben egyik kiesett, de részletkérdés. x"D Kifizettük belépőt, és közölték velünk, h betelt a ruhatár. De ez végül jool jött, mert igy ingyen letehettük biztonságos helyre, mert felajánlottak egy fogast, ahol mindig ült vki. :D Ott tortát is felajánlottak, de én már tele voltam, nem kértem, de rendesek voltak! x) Sikerült összefutni Chizuval. Kiszőkült ő is. ^^ Mondjuk sokáig nem maradt, mert ment át máshova. Egy volt általános iskolai évfolyamtársammal, Anitával is összefutottunk. :D Aztán Ditával mentünk wc-be inni. Na ez nem kellett volna! Oan szarul lettem. :S Miután már egy ideje szenvedtem, Peti került mellém, aki ugyszintén rosszul lett, igy kimentünk levegőre. Rendesek voltak ott nagyon. Anita odaadta az ingjét, h kevésbé fázzak kint. x) Tulaj is hozott vizet. x) Biztonsági is kedvesen kisért, és mondta, h majd jöjjünk vissza, ha jobban leszünk (pedig elvileg egyszeri belépésre jogosított csak föl a belépő karszalag). x) Aztán visszamentünk, bedőltünk egy fotelbe. Én ott oan szinten bepunnyadtam, h bealudtam, és sikerült elb*sznom 2 és fél órát alvásra. :@ Közbe fel-fel ébredtem néha, de csak halványan. Hallottam Ditáékat röhögcsélni. Volt, h vmi idegen ült mellettem. Aztán mondom, 2 és fél óra mulva ébredtem fel igazán. De legalább jool ébredtem, már semmi bajom se volt. x) Milán ült már csak arra fele egyedül, rögtön kérdezte, h vagyok. Mondom már jool, és beültem mellé. Aztán ő pár szó váltás után ugy döntött ideje hazaindulnia. Én nem akartam ott maradni egyedül, am is ki akartam használni a maradék 2 órát, igy beindultam a tánctér fele (végre, egész este alatt először xD). Ut közben találkoztam Anitával, visszaadtam neki az ingét. x) Majd megláttam többieket táncolni, és odamentem hozzájuk. ^^ Jool esett, mindegyikük nagyon megörült, mikor látták, h ott vagyok és bulizok jookedvűen (végre). x) Aztán innentől nem volt sok megállás. 1x ültem le pihenni 1-2 számot + Ditáékkal dumálni ugyszintén kb 1-2 számnyit. Többi időt áttáncoltam vagy Velük vagy vmi ázsiaival (kb 3 betámadott, ami végülis nem baj, mert jool táncoltak, és szerencsére nem taperoltak kicsit sem, láthatták, h nem az a fajta 14 éves kis mindenre adható p*csa féle vagyok :D), de még igyis kevés volt a bulizásból. :( Viszont voltak ám joo számok: Can't Nobody (csak sajna az angol version), Please Don't Go, Hurricane Venus, Energetic, U-Go-Girl, Bo Peep Bo Peep, Lollipop, I'm A Guy Like This és persze az elmaradhatatlan Rokkugo (utána meg Dangerous indult volna el, ha nem csak beflash-eltem xD). ^^ Aztán még egy nagy taps a DJ-knek, és véget is ért, és indulni kellett haza. Az ut elég szenvedős volt (metróra várás, majdnem bealvások, szétfagyás, csuszkálás, stb). xD De aztán hazaértünk, kisebb-nagyobb gondokkal sikerült letusolni stb, és végre aludni egyet! :D Másnap ebédeltünk egy finomat Ditával, majd döglöttünk még több órát az ágyban. xD De jool kibeszéltünk mindent. :D Majd hazament.

Szoval összességében nagyon joo buli volt (bár aktívan részt venni csak az utolsó órákban tudtam sajnos :()! De az biztos, h még fogunk jönni, kellemes csalódás volt! x)))

Képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én buli előtt még otthon :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Petivel a ban ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Petivel a metrón ^^ :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Petivel már jool vagyunk xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csajok :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hazafele várakozás a metróra :D

~Rayna X

Címkék: blog kép buli x party tánc peti 5 rosszullét dóra fever dita joo zemán rayna shinshoku

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr552513985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása