Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

18~

Rayna X 2010.04.19. 20:35

Sziasztok!

 

Bizony-bizony... Rayna nagykoru lett. O.o
(Pontosabban 23:55-kor lesz igaziból. :P)

Mai nap suliban csak szokásos volt: hülyülések Sziszivel és unalmas órák. :D Utána du találkoztam Dáviddal, és mentünk a műszempilláimért (azaz nővéremé is benne van, mert végül felezünk a 10 páron). Minden kavarodás nélkül megoldottuk a dolgot, és még maradtunk kicsit Batthyány-n. Teljesen váratlanul felköszöntött Dávid szülinapom alkalmából, nagyon jool esett. ^^ Jool elbeszélgettünk, sétálgattunk, ücsörögtünk, szóval jool elvoltunk. x) Aztán indultam lassacskán haza. Vicces volt, buszról leszállva épp nővéreméket láttam elsétálni, s igy végül együtt mentünk haza. :D Röviden és tömören ennyi kb a napom. xDDD

Különbséget nem érzek igy, h bármi másabb lenne... bár belegondolva tetszik, csak még fura, h pl a közösségi oldalakon 18-nak vagyok már kiírva. xD Na mindegy, majd megszokom. :D

Most legyen elég ennyi. Még itt egy kép ma suliból egyik hülyülésünk része:




















XDDD

~Rayna X
 

Címkék: blog születésnap kép szülinap suli x dávid 18 dóra batthyány sziszi műszempilla zemán rayna

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr551935381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deadsouls 2010.04.20. 19:00:03

happy fucking birthday :)
rég írtam már ide, de olvastam.örülök nagyon h aránylag minden jó feléd...de komolyan^^
am fesztiválokon nyáron leszel vhol?:)
pux

Rayna X 2010.04.21. 16:48:16

@deadsouls: Köszi! ^^
Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D
Igen, most nagyon joo minden! x) Veled (rég hallottam felőled)?
Nem, nem vagyok fesztiválos, ami onnan indul, h nincs pénzem rá. xD
De bulikba menni fogok ezerrel! :DDD
Puszi
süti beállítások módosítása