HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Egy kisebb klubtali~

Rayna X 2010.08.29. 16:09

Sziasztok!

 

Most a péntekre megszervezett klubtaliról írnék pár sort.
Myvipen él ez a klub "Goth,Dark,Industrial,Ebm,Synthpop" néven.
A talit 6an beszéltük meg: Boszi nővérem, Dita, Peti, Norbi, Feri és én.
A PeCsa előttre beszéltük meg a gyülekezőt 6 és 7 óra között.

Mi fél 6kor találkoztam Petivel itt Rendelőintézeti villamosmegállóban. Elugrottunk Grobyba dolgokért, majd felcsöngettünk Boszinak, h jöjjön le. Le is jött, majd mentünk villamoshoz, felszálltunk rá, és már ott is voltunk. Besétáltunk Városligetbe PeCsa elé. Fél 7 előtt értünk oda. Ekkor még senki se volt ott, de egyszercsak Norbi megjelent. Kiderült, h ő már itt volt, csak ment egy kört addig is. Ekkortájt hirtelen nagyon rossz idő lett. El kezdett fujni nagyon a szél, faágak szakadtak le a fákról (egyik majdnem Boszira), és az eső is el kezdett esni. Bemenekültünk Pecsa alá, míg el nem állt az eső, és a szél is kicsit csillapodott. Utána, 7 körül elsétáltunk hátra. Letelepedtünk szépen, és neki kezdtünk az ivásnak. Közben Norbi elment még PeCsa elé Ditáért, majd jöttek vissza hozzánk. Hangulatom kezdett nagyon joo lenni. :D Majd megint jött egy vihar, és visszamenekültünk PeCsához. Persze rendesen megáztunk ám, mint akik most zuhanyoztak. xD Már a többieknek is megvolt ám a hangulatuk rendesen, és közben Feri is megérkezett. Jool elvoltunk, beszéltünk mindenféléről. Ditával is normális hangvételben beszélgettünk, ami azért nekem igy fura volt, visszagondolva, h is váltunk el (Könnyen jött, könnyen ment~ bejegyzésben írtam róla). El is hívtam erről beszélgetni. Jool esett kicsit megbeszélni a dolgokat, egymás tudtára adni, h nincs itt utálat. Azt persze nem mondom, h most ujra próbálunk majd barátok lenni, bár én, mivel a körülmények ujra a joo régiek, nyitott lennék rá végülis. Majd eldől, a lényeg, h már nincs az a kisebb feszültség, mi van, ha meglátjuk egymást. x) Aztán innentől lassacskán átment az este számomra egy kisebb rémálommá. Rámjött egy nagy hányinger, és még hánytam is igy több honap után ujra. :S A rossz az volt, h hiába hánytam (nem is egyszer...), jobban nem lettem. :S De aztán a végén, mikor már Dita elment, Norbi és Feri elmentek Dürerbe, és csak 3an maradtunk Boszival és Petivel, hirtelen jobban lettem, és már mintha semmi bajom se lett volna kb. Akkor döntöttünk ugy, h mi is megyünk haza. Felszálltunk éjszakai buszra. Ekkor Peti került kicsit csunyább állapotba. De aztán leszállt, azt mondva hazatalál ő. Mi mentünk tovább Boszival, aztán mi is hazaértünk szépen.

Tehát ez egy ien érdekes este volt. Indult egy jookedvű hülyüléssel, folytatódott egy komolyabb, de pozitív eredményt elért beszélgetéssel, majd jött a rosszullétes rész, aztán a vége ismét joo lett. Elnézve azért egyértelműen több volt a joo, és én is igyekszem azokra emlékezni. x)))

~Rayna X

P.S.: Tehetnék be erről az estéről képeket, mivel készült pár, de még nincsenek meg, meg amugyis joo szarok lehetnek (mindenki elég részeg volt ugyebár xDDD)... de itt egy kép, amit végre valahára megkaptam: NG Petivel<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép myvip x norbi peti feri dóra ng boszi klubtali dita zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr662256605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása