HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Szilveszter 2010-2011~

Rayna X 2011.01.09. 16:22

Sziasztok!

 

Most, így bő 1 hét csuszás után, beszámolnék a Szilveszteremről. x)

Napközben végig aludtam és lustálkodtam. xD Du 2 körül kezdtem el műrasztákat befonogatni magamnak, alulra. Kb 1 óra alatt meg is voltam, aztán kicsit pihentem, kajáltam. Majd 4 körül bementem fürdőszobába tusolni, öltözködni, hajamat megcsinálni, sminkelni, stb. Kb háromnegyed 6kor jöttem ki a fürdőszobából, de még 6ig el-el voltam a tükör előtt. xD 6ra jött át Peti, így akkor abbahagytam az utolsó simításokat magamon. Anyu negyed 7 körül elment, így miénk lehetett a terep. :D Kiültünk a nagyszobába 3an (nővérem, Peti, én - végül ennyien voltunk). Beszélgettünk, hülyültünk, képeket csinálgattunk, zenét hallgattunk, na meg iszogattunk. :D Sokat röhögtünk mindenen. xD Képek elég tréknek tűntek, így nem csináltunk sokat, de végül 1 nagyon joo született. x) Zenében vegyesek voltunk, direkt Nipponos zenékkel indítottam, de aztán jöttek tőlük az egyéb kérések (Cascada, Jeffree Star, Noisuf-X, Suicide Commando, Rammstein, stb.). Persze én részemről jött joopár Yoji. x3 Meg nővéremmel megállapítottuk még azt is, h GD cuki. :3 Szoval a lényeg, h elvoltunk. xDDD Aztán elfogytak a piák, meg már jool is voltunk, időben is már kezdett 9 körül lenni, így ugy döntöttünk, elindulunk. Átsétáltunk Yukhoz (ugye a Szilveszteri Nippon GrooveShoxx-ra), közben folytattuk a hülyüléseket. xD Megérkezve kicsit rossz volt, mert volt ám egy kis sor ruhatárnál. De egy negyed óra várakozás után bejutottunk rendesen végre. :D Ismerősök voltak lent, bár nyilván nem sok: Chizu, Orsi, Dia (ő is mindig ott szokott lenni, de most volt először, h egymáshoz szoltunk és még táncoltunk is együtt :D), Drivolis, stb. A buli maga hihetetlenül joo volt! *.* A joo társaság ugye megvolt, de joo zenék is voltak, pl.: I'm Busy, Nu ABO, Chitty Chitty Bang Bang, Bo Peep Bo Peep, Heartbreaker, High High, Lucifer, Ganguro, Bird Of Paradise, Chu Chu Lovely Muni Muni Mura Mura Purin Purin Boron Nurururerorero, stb. Mindenre nagyon jookat lehetett táncolni. x3 Néha teljesen megőrültem tőlük, és fel-fel csimpaszkodtam az előttem levő korlátra. xDDD Mondjuk ezzel nem csak én voltam így, mellettem is így tett néha 1-2 srác. :D Meg, ami a legdurvább volt az egész buliban kb, mikor 1 vadidegen csaj köszönt nekem szájrapuszival(!), aztán még be is állt mögém, és hozzámsimulva táncolt. O_o Látásból meg hallásból ismerem is a csajt, forumon is néha vitáztunk, és nem szimpi, de ugy tűnik én az voltam neki vmiért. xD Am joo, buli volt, annyira nem aggasztott ez az egész, meg szerencsém is volt, mert utána rockzenék jöttek, és kiment. xD Meg, ami még néha idegesített, az a csöpögő plafon és az ezáltal nedves fal. :l Persze sokszor nem éreztem, mert általában a tánctéren voltam. x3 Ismerősökkel, nem ismerősökkel, mindenkivel együttérezve lehetett tényleg szinte megőrülve táncolni és jool érezni magunkat. Ez az igazi buli feeling. És ez ezen az estén megvolt rendesen! *.* Az éjfélt azt nem a tánctéren vártuk meg, hanem a pult közelében, főképp nővérem miatt, mert rosszul volt szegény. :S Aztán éjfélkor megvolt a hangos buék-olás. x3 Majd nővérem haza is ment rosszulléte miatt. Mi Petivel még megőrültünk párszor. xD Fotózgattam is ide-oda embereket (letöltés itt: http://www.mediafire.com/?1apoiqt15rrf4cd). :D Case gonoszan bujkált egy lufi mögé, de azért el lett néha csípve, néha még pózolva is. x3 Ji-n meg akkor nevettem, mikor teljesen kétségbeesett arckifejezéssel kapkodta a kezeit, nehogy egy buborék is rámenjen a DJ pultra (volt, aki buborékokat fujkált). :D Persze a buborékok meg a konfettik nagyrésze rajtam landolt (következő hajmosásig találtam magamon mindig uj konfetti darabokat). xD Szoval vicces volt minden. x3 Majd nekem 3 körül sajnálatos módon nagyon el kezdett fájni a fejem (front miatt valószínűleg), így fél 4 fele inkább hazamentem (Peti is végül így döntött). Aztán aludtam egy joot, s reggelre szerencsére már nem volt ekkora fájdalmam.

Szoval összességében, azt a fejfájós negatívumot leszámítva, szinte hibátlan buli volt, nagyon jool éreztük magunkat, igazán Szilveszterhez méltóan alakult az egész este! x)

Az a bizonyos egyetlen egy jool sikerült kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                                Boszi, én, Peti <3

~Rayna X

Címkék: blog kép buli x party peti szilveszter buék dóra boszi groove nippon shoxx zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr402571944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása