HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Pótlás~

Rayna X 2010.11.17. 20:25

Sziasztok!

 

Egy ideje ismételten nem jelentkeztem uj bejegyzéssel (8 napja huuu xD). Események viszont történtek bőven. Bele is kezdenék igy akkor a mesélésbe. :D

Első, és legfontosabb dolog, hogy azzal a személlyel, akiről az előző bejegyzésem szólt, tisztázódtak a dolgok. A pozitív elképzelésem teljesült, felkeresett azt a bejegyzést elolvasva. Teljesen normál módon meg tudtuk beszélni az ügyet. Rájöttünk, h mindketten hibáztunk. Én nem mondtam el neki mindent, emiatt félreérthetővé váltam, ő meg elképzelt dolgokat, és nem tudta fékezni a mérgét (amit igazán nem irántam érzett, csak rajtam csapódott le). Bocsánatot kértünk egymástól, és most már minden rendben. Ezt megbeszélve tényleg megkönnyebbültem, és nagyon örültem neki. x)

Hétfőn anyuval voltunk du orvosnál, aki még tavasszal műtötte a számon a heget. A műtét következő részéről tárgyaltunk. December 1-jére fixáltuk le az időpontot. Izgulok, mert nem volt hát kellemes. :S Meg hát remélem jool is fog sikerülni, előzőhöz hasonlóan. Az biztos, ha tul esek rajta, és minden jool sikerül, nagyon fogok örülni. x)

Csütörtökön a fogorvost is megjártuk nővéremmel. Kb háromnegyed órát vártunk, pedig csak 1 nő volt bent végig. ^^" Addig tűnödtünk, mik is voltak a csengők a régi Záporba. xD Végül eszünkbe jutottak (egyik elég nehezen ment xD). :DDD Én mentem először. Szerencsére semmi bajom sem volt, csak fogkövet szedett le. Persze az a tény elrontotta a kedvem, h mind a 4 bölcsességfogam ki kell majd szedni. ^^" Felső 2 már kinőtt, azokat sima huzással (ok, ez még annyira nem para). Alsó kettőt viszont szájsebészeti műtéttel (na az már parásabb). Nem akarom. T.T Pedig muszáj lesz tul esni rajta minél előbb. :/ Első huzás valszeg januárban meg is fog történni. Második is rá pár héttel vmikor gondolom. Műtétek meg még joo kérdés. De azokat is még igy télen-tavasszal kéne. Minél hamarabb, h aztán ne legyen már velük gond. Csak hát félek. T.T

Pénteken Serenulával voltunk szórólapozni. Ő kedvenc együttesének (és egyben joo barátainak) szortunk, reklámozva a koncertjüket. Hát nem ment oan sikeresen, mint ahogy azt elképzeltünk. 1000 embert vártak Diesel elé akkor, erre lehettek csak 300an... de azért a szórólapok felét elszortuk, maradékot meg majd máshol, máskor. 4 órát csináltuk (5tól 9ig), de joo volt igy az egész, csak a végére elfáradtunk már. :D De joot beszélgettünk közben. x) Másokkal is persze: srácok próbálkoztak hülye dumákkal xD, biztonsági őr egy arc volt :D, tulajok se vették szerencsére rossz néven, h mi ott vagyunk. :D Kutyáztunk is. *.* 2 szép kutya volt a Láthatatlan Kiállításnál. Mikor nem jöttek emberek, lementünk hozzájuk simogatgatni őket. ^^ Egyik nyugodtabb volt, másik pörgősebb. :D A nyugodtnak a pórázát el is rágta a pörgős, de h hogyan...? O.o Serenula lefogta, én meg beszoltam a kiállításra, h elszabadult az egyik kutya. Szoval még joot is tettünk ez alatt az este alatt. :D Szoval joo volt. ^^

Szombaton joo hosszu napom volt. :D Felkeltem délben, majd 3ra összeszedtem magam, és mentem találkozni általános iskolai barátnőkkel. x) Összegyűltünk páran, 2en hiányoztak csak (egyszer akkoris össze fogunk mind gyűlni :D). Ott voltak: Dorci, Patri, Bogi, Niki, Nelly és én. Először régi sulink előtt gyűltünk, majd beültünk Mekibe. Eleinte nehézkesen ment a kommunikáció, de lassan kialakult. Csinálgattunk képeket is egész tali közben. x) Ott indult be igazán az egész, mikor néhányan bementek Grobyba, és Vodkával + Szprájttal jöttek ki. xD Összekeverve kijött belőle a finom Szprájka. :D Elfogyasztottuk, majd 1-2-en berugva, többiek pedig becsiccsentve (én is) élveztük egymás társaságát. :D Hülyültünk rendesen, és fotózgattunk is bőszen. :D Nagy beszólások is születtek ám: Bogi mondatának félreértése Niki által: "Amugy idáig sétáltam." helyett "A bugyidig sétáltam." XDDD Patri: "JOGOOOS!" *közben arcpofozás* XDDDDD Ez az uj szokásunk. (Y) xD Áá, kész volt az egész. xD Majd még lesznek ien estéink. :"D

Szombat később este pedig Petivel mentünk Hardtechno Techno partyra Dieselbe. :D 9 fele találkoztunk a Szentlélektéren. Kb egyszerre értünk oda, én kicsit előbb. Mentünk villamossal Népligethez, majd séta Dieselhez. Leültünk alapozni a szokásos dolgainkkal. ^^ Elvoltunk kb másfél-2 órácskát, majd bementünk. :D Vicces volt, eljátszottuk, h külföldiek vagyunk (angolul beszélgettünk eleinte végig mindenkivel). xD És meglepő tényre jöttünk rá: kevesen tudnak kinyögni egy szot is angolul. O.o Vhogy ez ügyben nem erre számítottam. Na mindegy, nem ez a lényeg, hanem maga a buli, ami viszont elképesztő volt. *.* Régi vágyam volt K2 Záróbuli után megint egy hardtechno buli, hát megkaptam. x3 Pörgésből állt az egész éjjel, míg nem kb fél 4 körül bepunnyadtunk ülés közben. Nekem még a hasam is mocorogni kezdett + huzodott a combom, amit meghuztam tesin az előtti nap vmikor. :D Ugyh vmikor 4 után leléptünk. De egy élménynek van elkönyvelve ez a buli, nagyokat táncoltunk, pörögtünk, az biztos. x3

Ezt a hetet se usztam meg suliban anélkül, h ne sérüljek meg. Ismételten húzódás... csak most a nyakamnál. De oan szinten, h kihat a fájdalom a nyakamra, vállamra, hátamra és a karomra is (ezek igy mind a bal oldalamon). Szoval elég nyomorékul tudok most járni xD, nem tudom igazán kihuzni magam. Ez még igy nem is érdekel, de ami rosszabb, h kegyetlenül fáj. :S Aludni lehetetlenség egyhuzamban. :S Szoval ájjj... de legalább jutottam egy kijelentésre: "Soha többé nem fogok aránylag aktívan sem részt venni a talajtorna gyakorlatoknál tesin..." XDDD

Kb ennyit tudtam most igy írni, ami említést érdemel. :D Holnap elvileg mennék Dettivel találkozni, bár nem tudom, összejön e, még nem beszéltünk meg semmien részletet sem... remélem összejön. Pénteken meg NS 23 ohyeah várom már! *.* Kb ennyik a tervek... meg persze, h rendbejöjjön a húzódásom vagy h mondjam. :D Jeejh. x3

~Rayna X

P.S.: Barátnő Talis képek közül pár:

 

 

 

 

 

 

    Niki, Dorci, Bogi, én, Patri, Nelly              Niki, Dorci, én, Bogi, Patri

 

 

 

 

 

 

Dorci, Bogi, én, Nelly, Patri és persze Szprájka    én, Patri, Bogi, Nelly, Niki

 

 

 

 

 

 

                Nelly, Dorci, én, Bogi                                    Nelly, Patri, én

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Bogival és egy kíváncsi fiuval a háttérben xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Patri, Bogi, Dorci, én, Niki
                                                  <3

Hardtechno Techno Partys képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Petivel x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én bulin épp táncolgatok xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ott vagyunk Petivel :D

 

Címkék: blog kép buli x orvos party peti techno szórólap műtét pótlás dóra fogorvos társaság 8 as hardtechno bölcsességfog zemán rayna serenula

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr712455757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása