HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Szolnok~

Rayna X 2010.08.23. 12:07

Sziasztok!

 

Elnézést, h megint nem jelentkeztem már egy ideje uj bejegyzéssel. Oka most nem a lustaság, hanem az elfoglaltság. De most belekezdek a pótolgatásokba. x)

A keddi napomat mesélném most el. A cím elárulja, h mien programom is lett erre a napra tervezve: meglátogattam ismételten Kata fogadott hugomat. x) Reggel 6 körül keltem, gépeztem, elkészültem és bepakoltam, majd háromnegyed 8 után elindultam itthonról. A vonatra negyed órával az indulás előtt felültem, majd szép lassan elindult. Az ut zökkenő mentes volt, végig zenét hallgattam. Mikor jött a kalauz, megijedtem kicsit, mert nagyon furán nézett a bérletemre. El kezdte átolvasgatni, majd elkérte hozzá a diákomat. Ezek után viszont szerencsére tovább állt. Majd leszálltam háromnegyed 10kor a vonatról, és pár perc várakozás után, megérkezett Kata. x) Megölelgettük egymást szokás szerint, majd neki indultunk a sétálgatásnak. Először az ottani egyik plázába ugortunk be wc-re. :D Majd indultunk hozzájuk a hosszabb uton (ami kb 1 óra séta). Már majdnem a házuknál voltunk, erre láttunk egy pasit, akinek a lába ugy barnult le, h látszott a zoknijának a nyoma. xD De ien joo magasra volt felhuzva, nagyon nevetséges volt. :DDD Végül megérkeztünk, felmentünk, otthon volt mindenki, mindenkinek köszöntem, majd leültünk beszélgetni Kata ágyára. x) Vártuk az ebédet, aztán 2 óra várakozás után Kata rákérdezett a szüleinél, h h áll. Kiderült, h már kész van egy ideje, csak nem szoltak be nekünk róla. xD Ugyh kiültünk enni. A kaja ien krumplifőzelék féleség volt hussal, de nagyon finom volt. ^^ Aztán pihengettük még egyet, majd csináltunk néhány képet mobillal. Utána elindultunk sétálgatni. Visszamentünk a városközponthoz. Ut közben láttunk egy nagyon gáz nőt. xD Kb mindenét csak leszólni tudtuk. Zöld ruhában volt, aminél az alsó szoknya kicsi volt, és kint volt kb a segge. A cipője és a táskája barna volt, de izléstelenek. Hajgumija és hullámcsattjai rózsaszínek, nagyon hülyén néztek ki az amugy barna hátrafogott hajában. xD De alul kicsi részt kihagyott leengedve, de ien rövid haj részt, nagyon gázul nézett ki. :D Szoval szépen kibeszéltük (persze valószínűleg mindent hallott xD). Utána a plázában egy lila ruhás csajt láttunk, de ien nagy darab csaj, aki oan cuccba volt, h még jobban kiemelte a hurkáit... kis bevágós nadrág, tapadós hájkiemelő top... undorító volt. :S A próbababákat is kibeszéltük egy üzlet előtt ülve. Volt egy, amin nagyon gáz cucc volt. Ien minden ember kövérítő egybe ruha, ami nadrágban végződött. x"D Utána ujra láttuk a zöld ruhás nőt, hát azt a röhögést... még az arca is csunya volt, sőt egérfeje volt, és igy vigyorgott ránk kb. xDDD Utána elugrottunk még wc-re, és láttunk egy szörnyen kisminkelt lányt. Kata neki is feltűnően beszólt. x"D Szoval ien kedvesek voltunk most ennél a sétánál. :D Utána beültünk egy cukrászdába, ettünk 1-1 sütit. Szembe volt egy tükör, abban bámultunk magunkat és egymást, s hülyültünk. :D Majd mikor már az eladó is bekukkantott hozzánk, h mit csinálunk ennyi ideig, elindultunk hozzájuk vissza. Megint a hosszu uton mentünk. Jool el is fáradtunk, igy pihentünk egyet. Cicáztunk is természetesen. Aranyos volt, össze-vissza szaglászta a cuccaim. :D Kezemet meg megnyaldosta, ami nála nagy szó. *.* Meg persze megint játszottam vele kicsit, szoval szereztem néhány karmolást. xD Aztán lassan beesteledett. Kimentünk konyhába kockulni. Megint Honfoglalóztunk, mint a multkor. Voltak vicces helyzetek. xDDD Aztán lassacskán lefeküdtünk aludni. Joot aludtam, éjjel 1x felébredtem, mikor a cica leverhetett vmit, de utána délig aludtam. xDDD Végre több nap után kialudtam magam. *.* Kata aranyos volt reggel, hozott be nekem Cappuccinot az ágyba ébresztőnek. ^^ Aztán reggeliztünk, elkészülgettünk, és elindultunk egy kis sétára. Csináltunk fényképezővel mindenféle képeket. :D Aztán mentünk játszótérre hintázgatni. ^^ Akartunk még kipróbálni 1-2 fura játékot, de mindig foglaltak voltak. xD Aztán kimentünk, és kiültünk egy cukrászdába. Ott is jookat hülyültünk ám. :D Aztán visszamentünk Katáékhoz, ebédeltünk, majd összepakoltam, és elindultunk vonatállomásra kivételesen a rövid uton. :D Odaértünk, majd még volt negyed óránk a vonat érkezéséig, addig fotózkodtunk még. Bemondások voltak ott rendesen: "Szolnok-Szolnok *hatásszünet* állomás. A 2-es vágányon GÉP közlekedik." xDDDDD A gép meg am egy tök lassan közlekedő vmi volt. xD Ezen nagyot szakadtunk. :"D Majd jött a vonatom is, és nagy ölelés után felszálltam rá. Találtam nehezen helyet, és hazautaztam. De nagyon-nagyon joo 2 nap volt. *.* <3 Képek a pszichopatáról és a drogosról (Y):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      1. nap                                                              2. nap

~Rayna X

Címkék: blog kép x séta kata hugi szolnok dóra hülyülés zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr692240879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása