HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Várva várt Nippon Groove~

Rayna X 2010.11.06. 21:12

Sziasztok!

 

Hát eljött ez is, ujra NG, hosszu idő után (nekem legalábbis soknak tünt ez a majdnem 3 honap kihagyás). De megérte várni, mert nagyon joora sikeredett. x)

Petivel mentünk, 8kor találkoztunk a Florián téri villamosmegállóban. Előtte beugrottam még venni pezsit, cigit, gyujtót. De kb épp ugy értem oda, ahogy ő is (kb csak 5 percet vártam rá). Felszálltunk villamosra, majd oan háromnegyed 9körülre letelepedtünk Diesel elé. Megkezdtük az ivást, zenehallgatást, mindent, amit szoktunk. Mikor már jool lettünk hozzákapcsoltuk az éneklést is, és persze a zajosabb röhögőgörcsöket. xD Már mentünk volna be, mikor egy csávó betámadott minket, és kb fél órát beszélt velünk. Peti megtalálta vele a hangot, én már kicsit untam, igy magamban énekelgettem. xD Majd végül elment, és be tudtunk menni végre valahára. :D Bent lepakoltunk, elugrottam még wc-re, majd befoghattuk a táncteret. x3 Ismerősök bővelkedtek lent, összefutottam pl.: Chizuval, Milánnal, Zolival, Drivolissal, Mearával, Kyarával, DJ-kkel, stb. Persze negatív ismerős is lekerült vhogy, r*banckodott egyet, de ink hagyjuk, ne pazaroljunk rá szót. ^^" Sokat hülyültünk amugy igy Mindenkivel, voltak is belőle esések, joo kis táncok, minden. x3 ^^ Zeneileg is volt ám felhozatal, többek közt (felsorolhatatlan az összes x3) Freeeeze!!, Can't Nobody, Abracadabra, Shake, Sayaendou, Heartbreaker, Super Girl, Tokio Drift, Ganguro, Hellraiser (pssszt!), Samurai Hardbeat. *.* Utobbira akkorát buliztam, h a táskám is elszakadt. x"D Nem nagyon érdekelt, buliztam tovább a kezemben fogva. :"D Aztán utána próbáltam biztosítótűvel rögzíteni, de nem tartotta meg sok ideig. ^^" De joo volt, odajött egy srác, és megcsinálta nekem. Odaadta az ő biztosítótűjét, én cserébe az enyémet neki, h azért ne maradjon biztosítótű nélkül :D Aztán, amit még ki tudok emelni egy vicces tény. Bármikor táncoltam többiekkel körbe állva (sok fiuval), sose jött oda senki táncolni velem (pedig más körökhöz odamentek, csak annyi a különbség, h azok fiumentesek voltak). Amikor meg egyedül táncikáltam, rögtön odajött egy ázsiai fiuka. :D Nem tudom, szerintem ez oan vicces, h csak igy bátrak a fiuk. xD Szerencsére am nem nyomult, csak pár szot váltottunk, majd leültem picit pihizni. :D Pihenőből nem volt sok amugy, 1-2 szám erejéig max, kb téll egész bulin táncoltunk. O.o Annyira durva is volt ez igy, h fel se tünt, h már a buli vége közeledett. Ji mondta, h ez már az utolsó szám. O.o Szomoruan hallottuk, még bennünk volt a partyzhatnék, dehát muszáj volt menni. Ami még elkeserített, h elvileg buli elején, volt a Never End (Yoji). T_T Azóta azzal nyugtatom magam, h biztos nem teljesen adták le. xD Huhh. Mindegy. Összességében téll joora sikeredett buli volt ez. Emlegetni fogjuk még egy joo ideig. ^^

~Rayna X

P.S.: NS 22-ről partykép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zolival, Boszinővérkémmel és Petivel ^^ <3

Címkék: blog kép buli x party peti dóra ng groove nippon zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr192429238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása