HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Éjszakázás a Margitszigeten~

Rayna X 2010.06.20. 20:30

Sziasztok!

 

Tegnap már leírtam tömören, milyen kis "összeruccanást" terveztünk Petivel.
Hát össze is jött hasonlóan, ahogy elképzeltem. :D

Találkoztunk 4-kor a Szentlélek téren. Indultunk is el Csepel felé. Egész hamar, 1 óra alatt odaértünk. Megvettük a műhajakat (amik majd ugye műrasztához kellenek). Majd indultunk vissza. Utközben betértünk egy boltba venni estéhez dolgokat. Aztán olyan 7-8 körül odaértünk Margitszigetre. Le volt zárva félig-meddig. Egy részen nyitva volt a kordon, jártak is bent emberek, szoval bementünk. Találtunk egy joo kis fákkal borított helyet egy paddal. Ám nem sokáig élvezhettük kb 1 órán belül jöttek is kocsival rendőrök, és felszólítottak, h menjünk el onnan, mert ránk dőlhet egy fa (egyáltalán nem fujt a szél xD) vagy árvíz lehet (a víz tök alacsonyan volt xD). Mi igy, aha oké. xD Ugy döntöttünk kimegyünk rakpartra, ott már csak nincs lezárva meg amugyse járnak arra már rendőrök. Joo döntés volt nagyon, tiszta hangulatos volt. *.* Elég hamar joo kedvünk lett. :P Rengeteget beszélgettünk minden témáról, amiről csak lehet kb. :D De téll, komolyról komolytalanról, mindenről. :D Maradandó szó Peti által: tenyeres hal. XDDD Meg volt, h azt halluztam, h a vizen fák mennek + egy mólót is (utobbit Peti is). :"D Hallgattunk zenét is, jookat énekeltünk. :D A Trip 2 Wonderland-et még telefonra is felvettük, hát visszahallgatva én inkább letagadom, h én vagyok a felvételen. x"D Peti egy gyönyörűet esett neki a köveknek. Szép sérülése maradt. :D Szunyogok szerencsére itt nem voltak nagyon, viszont bent minden másodpercben csipkedtek még, szóval maradt joopár mára emléknek. Volt, h lefeküdtünk csak ugy a földön, néztük a felhőket, ahogy "mentek" meg egy csillag látszódott (Yoji xD). Hallgattuk közbe a Real Nightmare-t. Nagyon hangulatos volt. *.* Ekkor megbeszéltük Petivel, h én leszek a felesége, és cyber esküvőnk lesz. ^^ xD Aztán ekkora már elfogyott a cigink, ugy döntöttünk bemegyünk a városba venni + kajálni is, mert volt Petinek kajautalványa. Ahogy mentünk kifele, megint rendőrökbe akadtunk ott a lezárásnál. Magyarul végig lezárt területen voltunk mégiscsak. xD Igy csöndbe átbujtunk szalag alatt, és mentünk tovább. xDDD Szerencsére nem szoltak be, de akkora poén volt, alíg bírtam ki, h ne röhögjem el magam. xDDD Aztán tök fura volt, h itt már tele volt emberrel a Sziget... x"D Mentünk Moszkvára (útközben megvettük a cigit) és beültünk egy gyrososhoz enni. Ettünk egy finom gyros tálat. ^^ Majd ugy döntöttünk megyünk haza most már (ez lehetett olyan 4 körül). Vártunk buszmegállóban, ott voltak ám hulla részeg fazonok, akiken lehetett ám röhögni, és a hátuk mögött oltogatni. xD Majd mentünk a busszal. Tök rossz volt, utolsó megállónál már éreztem, h kezdek foltokban látni. Aztán mikor leszálltam, szinte csak feketén láttam, szédültem, elnehezült a fejem. Kezdtem megijedni, h ez most mi? O.o Átmentem vhogy a zebrán, és egy kis füves területre ledőltem rögtön. Szerencsére 1-2 perc mulva kitisztult a fejem, és jobban lettem. Közbe jött is egy férfi arra (vmi bkv dolgozó lehetett), és kérdezte jool vagyok e. Aranyos volt, haza is kisért volna. De mondtam, h nem szükséges, köszönöm, már jobban vagyok. Aztán elment, és én is rá 1 percre felálltam, és elindultam haza át a "mezőn". Hát nem tudom, mi volt a bajom, de szerencsére semmi komoly nem történt. x) Aztán otthon elkészültem, és aludtam egy joot. x)

Szoval összességében nagyon joo este volt ez a tegnapi. x)
Ilyet csinálunk még az tuti. :D

~Rayna X

P.S.: Petivel képünk Nippon Groove-ról x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép margitsziget x peti dóra zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr212096384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása