HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

PMG klubtalálkozó 2~

Rayna X 2010.06.06. 21:12

Sziasztok!

 

Tegnap kicsit másnaposan ébredtem, de végül rávettem magam, hogy ezen a napon este is elmenjek iszogatni egy klubtalálkozó keretében. x)

Nővéremmel mentünk. Negyed 6 fele indultunk. 6-ra oda is értünk a Blahára. Még senki se volt, de végül megjelentek páran. Fiukat megint nem nagyon ismertem, akik ott voltak. De ott volt Laura, a szervező (mily meglepő :D). Megjelentek kis késéssel Serenula & Seraph is. Nagyon örültem nekik (végre tudtunk igy találkozni). x))) Majd mentünk Tekébe. Megérkeztek még ott is páran, nem ismertem őket. Később Hófehérke futott még be, neki örültem, már szerettem volna találkozni vele személyesen. x) Hát innentől joo volt ám a hangulat. Volt, hogy nővéremre és Hófehérkére figyeltem, volt, hogy Seraphra (nem hagyott békén, csikiii x3) vagy ugy mindenki másra, főleg, ha épp a nevemet kihallottam. xD Majd átmentünk billiárd asztalhoz. Ott 2 srác leszólított, hogy nem-e csocsozunk velük. Hófehérkével végül beálltunk. Csak 2x-3x löttünk öngolt. xDDD De 1x-2x fiuknak is becsuszott, na. :D De vicces volt. Innentől már csak ugy mentek a hülyülések. x) Majd egy kis rossz is jött: nem találtam a pulcsim. Elég ideg lettem. Norbi is akkor futott be, szegénnyel elég bunkón bántam ugy idegesen. :3 Majd nővérem megtalálta Laura táskájánál, ugy tűnik átvitték a pulcsimat is. Nagyon megnyugodtam. :D Köszöntem is normálisan Norbinak utána. Majd kimentünk levegőzni nővéremmel, szegény Hófehérke is ott szenvedett más piás ügy miatt. x3 De végül jobban lett, és mentünk vissza még kicsit. Majd közösen mindenki hazaindult 10 fele. Haza is értünk 11-re kb. Ugy terveztük, hogy lefekszünk aludni kb rögtön, ehelyett muszáj volt megnéznünk a Parfüm című filmet. *.*

Szoval joo volt nagyon. Joo kis társaság ez is. x)
Képek készültek csekély számban, majd remélem kapok párat. x)

~Rayna X

Címkék: blog x pest dóra laura megyei teke hófehérke klubtalálkozó zemán rayna serenula pmg gothok seraph

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr872061329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása