HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Új kezdet~

Rayna X 2010.05.22. 16:27

Sziasztok!

 

A címből kitalálható, hogy mi is történt.
Egy uj kezdet indul el, tehát valami véget ért...
Ez a valami pedig a Dáviddal való kapcsolatom.

Nem szeretnék regényt írni a történtekről, hosszu sztori, de írok róla tömören.
A lényeg először is röviden, hogy átvert, rengeteget hazudott és meg is csalt.
Szoval ő egy undorító, hazug, gerinctelen féreg. Ezek a jelzők a legigazabbak rá.

Nagy vonalakban erről az egész kiderülésről:
Elmult 1-2 hétben mintha eltávolódtunk volna egymástól...
Ezek miatt sírtam 1x-2x...
Egyik nap találkoztunk, mondtam neki, mi fáj,, ő meg nyugtatott, hogy szeret...
Másnap felhív telefonon, hogy ez igy nem működik, és vége...
Ekkor már csak ideges tudtam lenni rá, hogy hogy tud vki igy más szemébe hazudni...
A következő napon ott volt ahol én, amitől először megijedtem kicsit...
Itt ki is derült, hogy meg is csalt engem meg minden...
Engem már nem tudott ez se meghatni, mivel sejtettem...
Végül ő sarokban kuksolt végig, én meg a társasággal nevetgéltem nagyokat...
Szoval teljesen tultettem magam az egészen már... szerencsére. x)

Ő már tényleg egy senki a szememben. És a társaság szemében is. Megérdemel minden rosszat, amit most kapott elmult 1-2 napban. Engem hidegen hagy, hogy mi lesz vele.

Igazából örülök, hogy igy alakult, hogy megtudtam a dolgokat. Már kaptam rá jeleket ex barátnőjétől, de vak voltam, és nem hittem neki. Mostmár viszont egyértelműen hiszek. Meg is mondtam neki, hogy sajnálom, szerencsére megértett, és minden rendben.

Szoval most egy uj kezdet jön. Remélem találok majd egy normális fiut. De ráér egyenlőre. Majd, ha eljön, eljön. Addig elleszek én nagyon is jool. x) Jönnek majd nagy bulik, itt vannak barátaim, családom, stb. x) Én boldog és vidám maradok ettől függetlenül teljes mértékben. ^^

~Rayna X
 


 

Címkék: blog kezdet x dávid vége dóra féreg zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr852023124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása