HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Társasági élet~

Rayna X 2010.05.22. 16:59

Sziasztok!

 

Én mindig is félénk voltam társaságokban... sose mertem sokat megszolalni meg beszélni... mi van, ha hülyeséget mondok, és furán néznek rám...? Vagy, ha amugy se vagyok szimpi nekik...? Ilyeneket gondoltam. De nem rég rájöttem, hogy ez egy buta felfogás, és, hogy bátran meg lehet szolalni, hülyeségeket mondani, mert általában ugy is nevetnek rajta. Tegnap voltam egy kis összeülés szerű találkozón. Ott is egy embert ismertem (őt is csak netről, bár már elég sokat beszéltünk), és mégis egészen felszabadultam. Nyugodt szívvel bele mertem szolni a beszélgetésekbe, és jool is éreztem magam nagyon. Régen mindig feszengtem az ilyenektől, de most tényleg teljesen ellazulva voltam. Látszik, hogy tényleg folyamatosan erősödöm meg, és változom joo irányba. Én ennek nagyon örülök, és hát mások is.

A tegnapi dumálgatás tényleg jool telt. Joo volt beszélgetni idegen emberekkel, és megismerni jobban Petit (akit eddig csak netről ismertem). Vele volt, hogy ketten maradtunk. Sokat beszéltük komolyabb témákról (eléggé együtt tudtunk érezni a másikkal), meg meséltünk sok-sok joo kis sztorit. xD Szoval tényleg jool telt. x)

Holnap meg elv Alvin koncert anyuval... kíváncsi leszek. :D
Jövőhéten meg Nippon Groove Biusommal.
Meg majd lesz juni végén Junkies, Sziszinek szolni kell. *.*
Addig meg majd Gyárazni is fogok nyár elejétől (értitek én?? xD).
Meg még néztem 1-2 joo kis hardstyle bulit.
Szoval igen, tényleg közeledik már a nyár... xDDD
De persze sima baráti talikat is szervezgetek majd.
Jajjdejookezek. x)))

~Rayna X

P.S.: Korgival játék :D




















 

Címkék: blog élet kép x peti dóra társasági zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr432023204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása