HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Nippon Shoxx 21~

Rayna X 2010.09.06. 20:37

Sziasztok!

 

Most beszámolok a Nippon Shoxx 21-es élményeimről. :D

Petivel mentünk ugyebár. Előtte elmentem hozzá Aquincumra videozni. Onnan mentünk Kaszásdűllőre Auchanba vásárolni bulihoz dolgokat. Sikeres volt nagyon a vásárlás, és már indultunk is busszal a Kék Yuk irányába. Ott a közelben ültünk le iszogatni házak közé. Joo hamar fogyni kezdtek a lötyik, kb 20 perc alatt kivégeztünk egyet. xD Lehet ez (is) tett be Petinek, szegény elment kicsit hányni. Utána gyomorilag sokkal jobban lett, viszont az orra rendesen bedugult. Ott szenvedett szegény vele rengeteg ideig, már azon is elgondolkodott, h inkább hazamegy. Szerencsére végül nem igy döntött, hanem inkább a buli felé vettük az irányt. Még ott is ittunk kicsit előtte, de utána már mentünk is be. Még a bejáratnál összefutottunk Milánnal. Mondta, h Skót is lent van, de sajna addigra valszeg már hazamehetett. :( Én még Renit pillantottam meg ott, és köszöntem is neki. Szerencsére felismert, aranyos volt. x) Utána bementünk. Lépcsőnél még Blankával sikerült találkozni. x) Bent meg Chizuval, bár épp rosszul volt szegény. Bent még Haruval beszéltünk kicsit, joo volt. ^^ Drivolis köszönt még oda, bár őt sosem ismertem személyesen, de rendes volt tőle nagyon, h odajött. x) Asszem kb ennyi emberrel sikerült találkozni, pedig elv voltak még lent ismerősök, na mindegy. :D Most írok kicsit a buliról is. Az eleje elég unalmas volt, sok-sok számomra ismeretlen rockzene... meg is ijedtem ám, h mi lesz itt... végig ücsörgés...?! Aztán meghallottuk Petivel a Sayaendou-t, és már pattantunk is fel, és irány a tánctér! :DDD Utána joo ideig táncolhatós zenék jöttek, amiknek nagyon örültünk ám. ^^ Volt pl Hinotama Boy meg Caramelldansen... ^^ Aztán ujra berockosodott, mi meg mentünk ki a levegőre kicsit, hisz a nagy pörgésben azért nem kicsit izzadtunk le. :D Levegőzés után visszamentünk, vett Peti sört. Én csak pár kortyot ittam, éreztem a határt. Majd talán egyszer-kétszer bementünk bulizgatni rockra, de nem volt az igazi. Kivéve persze a Chu Chu Lovely Muni Muni Mura Mura Purin Purin Boron Nurururerorero-nál, mert arra nagyon buliztam. x3 Aztán nem sokkal jött is ujra a bepunnyadás. Peti már erősen gondolkodott a hazamenésen. Ám jött egy Aural Vampire, amire muszáj volt berángatnom. xD Utána ujabb joo zenék következtek, pl Chitty Chitty Bang Bang vagy One Night... x) Meg vmi nagyon joo electro is. *.* Persze aztán ujra rock lett, de mi pörögtünk. Legalábbis én. xD Még jook is voltak köztük, nosztalgikusak, Narutohoz kötődőek, pl a Go!. :D Aztán, ami még megragadt bennem, az vmi nagyon idióta zene. xD De annyira szar volt, h már joo. :"D Utána már nagyon a végét kezdte járni a buli. Kevés lett az ember a tánctéren is meg mindenhol. Aztán a vége is eljött, igy elindultunk haza. Persze előtte még kellett egy partyképet csinálnunk, dehát már kb szétesett fejünk lehet rajta, na nem baj. xD Még ettünk egy pizzáscsigát kint és vmi sós *nem jut eszembe a neve* vmit, majd téll haza indultunk. 6ra haza is értem, és 7re már ágyba is kerültem. xD

Szoval összességében joo buli volt, főleg ahhoz képest, h rosszabbra számítottam. x) Persze NG-hez nem hasonlítható, azok az igazán jook számomra, de téll sikerült itt is felszabadulnom, és jool éreznem magam. x)))

Telefonos képek:

 

 

 

 

 

 

Petivel tükörben pózolás komolyan :D          Öhm no comment... xDDD

~Rayna X

Címkék: blog kép x peti 21 dóra reni blanka ns nippon shoxx zemán rayna haru chizu drivolis

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr82276049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása