HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Sharkeynál~

Rayna X 2010.08.07. 20:53

Sziasztok!

 

Na, beszámolok a tegnap estéről. ^^

6 előtt indultunk el vhogy Boszival itthonról. Kb fél 7-re már oda is értünk. Kijött elénk Sharkey és Viktor, és már mentünk is fel hozzájuk. Ott volt Bruxi, Lori meg vmi csaj és a barátja (nem ismerem őket, ráadásban be se mutatkoztak). Szoval ekkor még nem voltunk tul sokan, de azért volt már hangulat. Ők már iszogattak, eszegettek, stb. Mi is beszálltunk. Vízipipára is rágyujtott Sharkey, amit a végén már csak én szívtam, mert mindenkinek erős volt. Nemtom, nekem oan normális volt... biztos már megszoktam... főleg manapság az a rengeteg vízipipázás. :D Közben egyébként Gumimacik mentek. xD Dehát voltak benne trú temetős jelenetek meg mi Boszival kiforgattuk kicsit perverzen és drogosan is a dolgokat. xDDD Szoval elvoltunk. :D Közben megérkezett Hófehérke is. x) Utána Kupakék is befutottak. x) Egyre jobb lett a hangulat. ^^ Én is már kezdtem érezni a bort. Közben kint egyfolytában villámlott és dörgött. Szegény Hófehérke sikítozott ugy félt, de aranyos volt. :D Aztán volt egy kis izgi jelenet is: kígyóetetés. :D Élvezettel végignéztük, sőt, Kupak barátja le is videozta. :DDD Aztán megjött Nícia is, akit már nagyon meg akartam ismerni élőben is. x) Hát, kellemeset csalódtam, jool megtaláltuk egymást. :D Aztán innentől összemosódott kicsit az este. Járkáltam ide-oda mindenkihez (meg mindenfélét inni is pl vodkát). *.* Volt, h Viktor fárasztott a f*szságaival. xD Volt, h Sharkeyval örültünk egymásnak. ^^ Volt, h a lányokkal pletyiztünk. :D Szoval igy teljesen jool telt az este. ^^ Aztán lassacskán elmentek az emberek, és márcsak a két házigazda, Hófehérke és Nícia maradt velünk. De elvoltunk igyis. Felmentünk pl a tetőre Níciával, Boszival és Sharkeyval. Álltunk a viharban, de nagyon hangulatosak voltak a villámok. *.* Majd így 4en lefeküdtünk Alice-t (filmet) nézni. :D Szoptunk azaz ettünk jégkrémet meg egyebek... xDDD :3 Tehát elvoltunk rendesen. :D Majd Sharkey kiütötte magát kicsit 2 órára a szobájában. Mi addig néztük tovább a filmet. Ekkor rámjött egy mélypont féleség. De szerencsére a film végére már jool lettem. x) Aztán kicsit még netezgettünk, majd keltettük Sharkeyt (elég nehezen ment xD), hogy kisérjen minket ki éjszakai buszhoz. Ez kb fél 1 körül lehetett. Elbucsuztunk mindenkitől, majd mentünk. A busz szinte rögtön jött, igy Sharkeynak is megköszönve az estét, elbucsuztunk tőle is. x) Nyugatiig mentünk a busszal, majd átszálltunk 923-ra, és onnan meg 960-ra, mert épp bent állt Kolosynál. Szoval aránylag zökkenő mentesen hazajutottunk. Bár egyszerűbb lett volna másik irányba menni azzal a Sharkeyéktól induló éjszakai busszal 1 megállót Népligethez, és onnan 901-es, de mindegy, majd legközelebb. Szoval nagyon joo esténk volt, még biztos várható ismétlés. x)))

Ma meg nővérem névnapját ünnepeltük itthon. Reggel keltem 10 körül, gépeztem kicsit, majd elkészültem, és belekezdtem kb fél 12 körül a szobám kitakarításába. Hát, eltartott 2-ig, nem volt semmi. :D De most tök joo rend van. ^^ Legalábbis külsőre nézve, de majd belül is rendbeteszem még a nyáron. x) Aztán rendbetettem Korgit, és kiporszívóztam a lakást is. Majd még anyunak segítettem kicsit a főzésben (azóta hagymaszagu a kezem fujj xD), aztán már kellett 3-4 körül zuhizni meg öltözni is, stb. Oan fél 5 körül már meg is jöttek (nagymamám és keresztanyum). Felköszöntöttük Boszit, ettünk és beszélgettünk. Majd oan 7 körül elmentek. Szoval ez most egy ien nap volt, de igyis eléggé belefáradtam. :D

Holnap meg elvileg Dettivel találkozunk, de ez még nincs lebeszélve pontosan, majd eldől. Aztán jövőhétre is még meg van az a bizonyos "terv". x) Szoval még mindig elvagyok. :D Csak Peti hiányzik már... de pénteken majd ujra látom, és bulizunk egyet NG-n wiii dejoolesz. ^^

 

 

 

 

 

 


 

~Rayna X

Címkék: blog kép x viktor dóra kupak hófehérke zemán rayna sharkey nícia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr602206213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása