HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Vidámpark + Peti Szülinapi Buli~

Rayna X 2010.08.05. 20:40

Sziasztok!

 

Kicsit megkésve, de most beszámolok a szombati nagyon jool sikerült napomról. ^^

Reggel korán (7-8 körül) felkeltem. Gépeztem, elkészültem és már indultam is Szentlélekre, h találkozzam Petivel és a haverjaival. Izgultam, mert még csak akkor voltam a villamosmegállónkban, mikor már ott kellett volna lennem. ^^" Ráadásul mikor odaértem, nem voltak ott. Féltem, h 6-7 perc késésem miatt már itt is hagytak. :S De gondoltam, h ien esetben hívott volna Peti vagy vmi. Szerencsére kb 10 perc várakozás után megérkeztek. Ekkor még csak 4-en voltunk. Így ültünk fel a villamosra egy 4-es ülőhelyre. Dumálgattunk meg ilyesmi. Majd megérkeztünk, még egy lány hozzánk csapódott, és átsétáltunk vidámparkhoz. Bevittek engem hátul, Peti meg ment be elől. Majd mikor már mindenki meglett meg minden, nekiindultunk a vidámkodásoknak. :D Mi Petivel a fahullámvasuttal indítottunk. Tökéletes bemelegítő volt szerintem. Utána vmi uj cuccra ültünk fel, ami igy forgatott meg ment gyorsan. Nem volt rossz. :D Majd utána már felmerészkedtünk a lilára is, ami nekem az örök favorit. :DDD Aztán igazából tök össze-vissza mentünk még mindenfele. Voltunk a hiphopon, amit zseniálisan végigröhögtünk. xD Mellettünk ülő csaj is már röhögött azon, h mi nem bírjuk abbahagyni a röhögést. xDDD Kb mintha rushoztunk volna... de joo volt épp ezért! :D Aztán kis cuki mesehajón is voltunk, mert miért ne. xD Végülis hangulatosan sötét volt meg minden. :D Az is 1-2 "cuccal" vicces lett volna nagyon. :DDD Mondjuk igyis az volt. :D Voltunk óriáskereken is, ami számomra max azért ijesztő, mert tériszonyos vagyok. De nem féltem szerencsére, szép volt végülis a kilátás. x) Mentünk lézer dodzsemmel is, aminél tök ügyesek voltunk, elején felszedtünk majdnem 100 pontot, aztán végére már majdnem 0nál voltunk. x"D Aztán Petiék még mentek 1-2 más dologgal is, amikre én vagy a tériszonyom vagy a gyomrom miatt nem akartam felülni. xD De legjobb a lila volt, ajjj ugy imádom. *.* Régen bnőmmel beszéltük, h suli előtt kéne azzal menni mindig, tuti felébrednénk. xDDDDD Szoval összességében nagyon jool telt ez a vidámparkozás. x) Nagyon hálás vagyok Petinek, h elhozott. ^^ <3

De itt még nem ért véget a nap. Hazamentünk. Kb fél 5 fele hazaértem, kicsi gépezés, és már készülődhettem is az esti bulira. :D Mi Petivel fél 7kor találkoztunk Szentléleken. Visszasétáltunk hozzánk, beugrottunk Szőlőközbe venni szokásosan dolgokat. :D Majd leültünk még kb 1 órára a mezőre beszélgetni meg meginni egy sört. Majd elindultunk Flóriánhoz buszmegállóba, ahol ugye jött oan busz, ami elvitt Aquincumhoz. Odaértünk kb 10 perccel a tali előtt, ugyh jook voltunk. :D Egész hamar gyűlni kezdtünk. Persze senkit nem ismertem, de azért elvoltam. xD De aztán megjött Hófehérke, futottam oda hozzá, ugy megörültem. :D Majd szép lassan elindultunk egy bolthoz először is. Végig Hófehérkével beszélgettünk. Mindkettőnknek már ekkor feltünt, mennyire kinéznek minket ott az emberek. Kicsit zavaró volt, de végülis egymással elvoltunk meg az ünnepeltet is ismerjük, tehát na! :D Majd szép lassan lesétáltunk partra. Akkorra már elfáradtunk Hófehérkével, nem tudtuk mennyit kell még sétálni vajon. xD De aztán odaértünk a stégükhöz (azaz sztédzs, ahogy én elneveztem később már-már ittasabb állapotban xDDD), és letelepedtünk. Persze ez nem ment rögtön, mi Hófehérkével nehezen vettük rá magunkat, mert elég ingatag volt. xD De mondtuk, h nehogy már kényes goth p*csáknak nézzenek, mennyünk rá! :D És ugy is lett. Bár elég idegesítő volt, h direkt rángatták. -.-" Kicsit a tengeribetegség is ránk jött, na nembaj. :D Utána el kezdtük inni a citromosteás-vodkát, aminek pocsékul semmien ize volt, de azért jool csuszott. Azt persze nem tudjuk azóta sem, mikor üthetett be, hisz végig szédültünk ott a sztédzsen. :D De ittunk még finom minőségi epresbort meg pezsgőt is. Sőt utána vbk-t is kaptunk ott lévő szabadtéri szórakozóhelyből, ahol amugy vicces retro meg mai slágerek mentek. xD Dehát legalább volt zene, amiket ugye ráadásban ismertünk is. :D Persze volt, h mi adtunk zenét, pl Trip 2 Wonderland éneklése most sem maradt el. xD De buliztunk amugy azon a szórakozóhelyen is kicsit. Megint bulizhattam utálatom tárgyára, Lady Gyagyára. :"D Ottani DJ tök jooarc volt, faszságokat beszélt. xD Hófehérkével pisilőhelyet is találtunk odébb, ahol volt, h egyszer megzavart 2 biciklis. -.-" Fiuk persze megoldották Dunába... ^^" Meg persze állatok voltak, megvolt a Dunába ugrásuk is! :D Aztán volt, mikor csak ugy ültünk a sztédzsen, és ufók jöttek az égen. O.o Oanok voltak, mint a csillagok csak sárgák, és mentek, aztán idővel eltüntek. xDDD A Hold is volt, h nem volt az égen, utána felbukkant, és háromszög formája volt... szoval érdekes égi jelenségeket fedeztünk fel. ^^" xDDDDD Meg még egy bosszantó dolog is volt az este folyamán: Peti volt oan béna, h belejtsen egy bontatlan cigit a sztédzs alá. ^^" Azóta ezzel basztatja magát meg mi is őt. xD Aztán oan 1 körül már elfogytak a piák és a pénz is. Igy ugy döntöttünk felugrunk Petihez pénzért. 3an mentünk hozzá Hófehérkével. Végülis 15 perc séta volt csak kb onnan, nem vészes. Mondjuk viccesen ferdén mentünk. x"D Majd odaértünk. Hát, ahhoz képest, h csak fel akartunk ugrani, ott töltöttünk legalább 1 órát. xDDD Először körbenéztünk a lakásban (ami megemlíteném üres volt ekkor szerencsére épp). Majd kaptunk kaját (brassóit ^^). Bekapcsoltuk a gépet is végül, és nyomtuk a zenéket. Én persze csorgattam a nyálam Yojira... :3 Majd végül visszamentünk. Addigra ám mindenki eltünt. O.o Mi azért vettünk vbk-kat, és még buliztunk egyet azon a szórakozóhelyen. Majd ott vége lett a bulinak, és visszaültünk a sztédzsre. Odacsapódott egy csávó, aki cigit kért. Azt mondtuk neki, nincs, erre leült dumálni mellénk mindenféle drogos dolgokról. xD Hófehérke végül elhívott engem "pisilni" (=cigizni). xD Aztán jöttek felénk, mi kimentünk feléjük, és végül visszasétáltunk Petihez. Ott goa-t hallgatva bepunnyadtunk. De én rávettem magam, h felálljak, és hazainduljak. Hófehérke végül inkább ott aludt Petinél. xD Mondjuk megértem, elég sokáig tart neki a hazaut, aztán nyílván nincs igy kedve hozzá tök fáradtan. Szoval ő ott maradt elaludva Petinél, míg engem kikisért Peti a hévmegállóba. Ott elváltunk, majd hazautaztam. De joo volt, mert épp jött a villamos, mikor feljöttem a hévtől. :D Aztán itthon zuhiztam, stb, és aludtam egy joot ezután a hosszu, de nagyszerű nap után. Köszönöm még egyszer Peti. ^^ <3

Azóta kicsit itthonülősebb napjaim vannak. Amiket ki tudnék emelni pl, h voltam szemésznél, és 3 év után nem romlott a szemem. *.* Ami azért pozitív jel, hisz igy lehet már nem is fog, aztán majd érettségi ajándékként megműtethetem. x) Aztán Dettivel találkoztam még. Megint mentünk FEL, de most sikerrel is jártunk (ő érti). :DDD Más most igy nem jut eszembe. A lényeg, h elvagyok. ^^ Tervek persze megvannak ismételten. Holnap pl Sharkeynál lesz filmnézés, aztán oda megyünk Boszival, de lesznek még ott ismerősök pl Hófehérke meg Kupakék. x) Kíváncsi leszek, mien egy ien baráti összejövetel. x) Szombaton családi ünneplés lesz Boszi névnapja miatt. Aztán jövőhéten meg pénteken NG. *.* Hétköznapokat meg még nem tudom pontosan. Van már egy "alapterv", de azt még meg kell szervezni. Majd, ha biztos lesz, leírom, mi az. :P

Szoval még mindig joo a nyár. <3
Igyekszem kiélvezni azt, amennyi még van belőle. x)

~Rayna X

P.S.: Csak ugy egy kép xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép buli x peti vidámpark dóra szülinapi hófehérke zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr302202018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása