HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Vízipipás nap~

Rayna X 2010.07.14. 20:48

Sziasztok!

 

Most beszámolok a mai kicsit hosszabbra nyult napomról. :D

Reggel korán ébredtem, 6 körül, arra, h melegem van és fáj a fejem. xD Ez igy elég rossz volt, de miután vettem be Algopyrint, jobban lettem. Utána beszélgettünk sokat nővéremmel, majd el kezdtem készülődni. 10re kimentem Szentlélektérre Peti elé. Most kevesebb késéssel meg is érkezett, és már mentünk is a postára. Na ott mit össze nem bénáztunk. xDDD De nehezen sikerült feladni a csomagot (Magányka műrasztáit ugyebár), szerencsére segített a csávó, mégha kicsit félénk is volt. :D Aztán utána kimentünk, megkönnyebbülve örültem, h végre tul vagyok ezen is. xD Utána felugrottunk hozzánk, lehoztuk vízipipám, és pipáztunk egy joot a mezőn. :DDD Utána 1 körül elbucsuztunk egymástól egy nagy öleléssel (hisz most 2 hétig nem fogjuk látni egymást :(). Utána ebédeltem, majd pakolgattam a ruháimat, amiket majd vinni fogok nyaralni. Aztán fél 3ra lementem a régi Zápor elé, és ott találkoztunk általános iskolai barátnőimmel. x) Egész pontosan: Sziszivel, Dorcival, Bogival, Nikivel és Szuszival. Elvileg Nelly is jött volna, dehát nem jött fél óráig, és még szolni se szolt oda, h most mivan... na mindegy. Utána beugrottunk még Grobyba innivalókért, majd mentünk buszhoz, és bementünk Nyugatiba. Onnan 1 megállóra felszálltunk villamosra, és bementünk Oktogonhoz. Onnan márcsak picit gyalogoltunk, és egy joo kis teaházba mentünk. Ien Japán témáju volt az egész. *.* Többiek csak röhögtek az egészen, nekem viszont nagyon bejött, tuti jövök még ide, ha lesz megtakarított pénzem . x))) Letelepedtünk, de elég hamar uj helyet kerestünk (mármint nem uj teaházat, hanem uj ülőhelyet), mert sok kis zajongó fangörl volt ott, akik még az én szememben is nagyon gázak voltak. :"D Egy kis nyugis sarkot találtunk, és ott maradtunk végig. x) Kicsit lassu volt a rendelés meg a kiszolgálás, de mondom, pofás ki hely. :D Colás és ööö asszem datolyás vízipipát kértünk plusz én még egy kis vízet (ut közben megittam azt, amit Grobiba vettem). xD Jool elvoltunk nagyon. Rengeteget nosztalgiáztunk (mindannyian visszamennénk 8-ba *.*) meg hülyültünk. Képek is készültek, majd remélem megkapom mindet vagy Facebookon viszont látom őket egyszer. :DDD Aztán 6-kor kidobtak, h az a rész le van már foglalva. xD De a csávó kb igy mondta: "Van egy joohírem, ez az asztal le van foglalva 6-tól..." xDDD Joohír hát kössz. :"D Aztán még elugrottunk wc-re, és fizettünk. Ugy döntöttünk elnézünk még Margitszigetre. Igyis lett, sétáltunk ott is egy joot, meg képek ott is készültek ám. :D Utána oan 7 után döntöttünk ugy, h hazamegyünk. Megfelelő busz nem nagyon jött, de kb 20 perc várakozás után megjött végre. :D 8ra haza is értem, ugyh azóta itt ülök gépnél. :D

Szoval joo kis napom volt. Vízipipáztam egy párat. xD És joo volt Petivel még egyszer találkozni, mielőtt elutazunk. x) Na meg lányokat is joo volt ennyi idő után látni és hülyülni ugy, mint régen. x) Szoval joo kis nap volt ez. ^^

Holnap pedig kelek 6kor, mert 7 után már indulás van. De joo lesz. ^^ 4 nap Balatonfüred. *.* Kövi bejegyzés emiatt kedden estefele várható. Remélem tényleg lesz oan joo, mint amiet szeretnék. x) Bár biztos, Balaton mellett rosszul érezni magát, h tudná az ember? :D

Szoval kívánjatok nekem szép nyaralást. :DDD

~Rayna X

P.S.: Ha már ennyire eszembejutott a régi Zápor...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fizika óra (a tanár ekkor nem volt a teremben)
 

Címkék: blog kép margitsziget posta japán x régi peti teaház dóra zápor niki bogi vízipipa sziszi dorci szuszi zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr752152083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása