HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Éjszakázás a Margitszigeten 2~

Rayna X 2010.07.12. 20:37

Sziasztok!

 

Akkor most beszámolok a tegnap estéről. x)
Röviden: nagyon joo volt. *.*

Ugy volt az aznapom, h felkeltem oan dél körül. Lustulgattam, majd belekezdtem a műrasztakészítésbe oan 4 körül. 6ra végeztem a napi adaggal, majd leültem még kicsit géphez. Háromnegyed 7kor hívott Peti. El is jöttem a géptől miközben beszéltünk, hisz nyílván azért hívott, mert végzett. Valóban ezért is hívott. Megbeszéltük 8ra a talit Szentlélektérre. Elkészülgettem kb fél 8ra, majd oan háromnegyed 8 fele elindultam. Oda is értem kb 8ra. Ám hívott, h késni fog kb 20 percet, mert kicsit tovább tartott neki hazaérés + a magát való összeszedés. Addig leültem, és vártam, majd oan fél 9 fele ért oda hévvel. Bár erről már nem ő tehetett, h ennyivel többet késett, mert nem jött kb fél óráig egy hév sem abból az irányból. De aztán végre megérkezett, és elindulhattunk Szigetre. Olyan 9 fele már le is telepedtünk egy joo kis helyre a parton. Akkor kezdett sötétedni, ugyh jött a hangulat. El kezdtünk iszogatni is meg minden. Zenét is nyomtunk be. Bár én telefonommal nem jártunk jool, vmiért elég hamar lemerült (aznap töltöttem fel, és csak kb 3-4 órát tudtunk rajta zenét hallgatni O.o). Már 3 számot kell Petinek elküldenem (még emlékszem miket: DJ Sharpnel, Cardz feat. Ena, DJ Asa). De neki is kell egyet, a Freestormhoz hasonló számot. :D (Ezeket muszáj volt leírnom, hátha igy nem felejtjük el. xD) Megint sokat énekelgettünk. ^^ Elmaradhatatlan Trip 2 Wonderland-et pl, de még néhány NG-s zenét is természetesen, meg egy kis Cascadat és Groove Coveraget is. :DDD Rengeteget beszélgettünk. Megint mindenféle téma előjött. Komolyabb témák is, amiknek örültem, h ő is oan véleményen van egy bizonyos dologról, mint én (ő tudja szerintem, mire gondolok). :3 Aztán hát igy telt igazából az egész este. Sok beszélgetés, röhögés, zenehallgatás, énekelgetés, szoval nagyon-nagyon jookedv. ^^ Csak az volt a rossz, h nagyon hamar eltelt. Egyszercsak már azt vettük észre, h világosodik. :S Akkor döntöttünk ugy, h bemegyünk a városba megint gyrosozni, mint a multkor. Oda is mentünk. Ám már nem volt gyrosuk, de a csaj rendes volt, és még felajánlott egy ien salis-husis kaját. Végül azt vettünk joo csípős szósszal. Nagyon jool esett. *.* Utána még kiültünk egy buszmegállóba, ahol iszogattunk (csak üditőt :P), meg én még ettem pár falat kakaóscsigát, amit Peti hozott. Volt, h mikor mentem cigit kidobni (ez hogy hangzik már x"D) buszmegálló szemetesébe, akkor épp bent állt a busz, és azt hitte, felszállok. xD Aztán mikor ültem vissza Peti mellé elég csunyán néztek rám. xD Meg tennis labdára azt mondtam, h pingpong labda. xDDD Ja, mert kaptam Petitől + Sony Ericssonos nyakbaakasztót is. :3 De vicces volt az egész, már nagyon fáradtak voltunk ekkor. :D Aztán olyan negyed 7 fele indultunk haza. Elmentünk villamossal Margithídhoz, és onnan héveztünk. Peti aranyos volt, elkisért villamoshoz, és megvárta velem. x))) Aztán elköszöntünk, majd hazaértünk mindketten szép lassan.

Szoval nagyon jool telt ez az este. x) Joo volt ujra Petivel találkozni, már hiányzott. :3 Nem is tudom, h fogom kibírni ezt a következő 2 hetet...?! Fura lesz, hisz manapság téll minden nap beszéltünk, és minden héten min 1x találkoztunk. De végülis mindketten nyaralni fogunk, az le fog kötni, aztán ugy talán könnyebb lesz. De az biztos, h majd 28-án, ha mindketten hazajövünk, másnap találkozunk, és nagyölelések lesznek! :D Na meg majd 31-én lesz egy joo kis Birthday Partyja. :P

Szoval joonak igérkezik ez a maradék pár hét a juliusból. x) Persze augusztus is joo lesz. Szervezgetek majd baráti talikat, hisz van pár ember, akit már nagyon látni akarok. x3 Meg persze Petivel is már kigondoltunk pár programot. :D Ami igy fix időponton van, az a 13-ai Nippon Groove. ^^ Szoval joo lesz még ez a nyár nagyon. Bár már most tök joo. Jobb, mint eddig bármeik nyaram, az biztos. x)
Happyness^^<3

 

 

 

 

 

 

 

 

You know I'm dreaming of you... (8)

~Rayna X

 

Címkék: blog kép margitsziget x peti seduction dóra zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr322147334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása