HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Septum piercing~

Rayna X 2010.06.22. 20:54

Sziasztok!

 

A címből kitalálható, h IGEN, sikerült megcsináltnom a piercinget. x)

Reggel hívtam piercert, h bent van-e. Még joo, h ezt megtettem, mert nem volt bent, de mondta, h délután 4-5 körül már ott lesz. Ugyh addig itthon elvoltunk nővéremmel, majd 4 körül elindultunk. Odaértünk fél 5 fele, épp akkortájt ment be ő is. Előttünk volt még 1 csaj, akinek industrial pc-t csináltattak. Megnyugtattam, h nekem nem fájt különösebben, és hamar meg is gyogyult. Aztán én következtem. Izgultam, nem is kicsit. Az érzéstelenítő elég kellemetlen volt, mert bár az orromba fujta, lement a torkomra is. De legalább elvonta a figyelmemet a borzalmas íze, amit azóta is érzek. x"D Utána már jött is a fogóval befogás, majd a szurás is rögtön... hát, nem volt kellemes, de rosszabbra számítottam. Persze a könnyem akaratlanul is kicsordult rendesen. :D A patkó mérete szerintem épp joo, joo helyre is lett szurva, csak kicsikét ferde lett. Felajánlotta aranyosan a piercer, h ujraszurja, de először is kitudja, h nem-e lesz-e még rosszabb, meg most még egyszer ugyanezt átélni hááát... :D Maradjunk annyiban, h nekem megfelel igy egyenlőre. De mondta piercer, h mehetek bármikor, ha még sem. x) Hát majd eldől... de szerintem nem olyan gáz. :D Mobilos szar képek (terveim szerint holnap lesz majd jobb):

 

 

 

 

 

 

Itt van még pár db kép még a múltkori PMG klubtalálkozóról (bocsi a Myvip jelekért):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seraph bácsival <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hófehérkével és Boszi nővérkémmel <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nővérkémmel <3

~Rayna X

Címkék: blog kép x képek dóra piercing septum klubtalálkozó zemán rayna pmg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr42101939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása