Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Napjaim manapság és vágyaim~

Rayna X 2010.02.24. 20:33

Sziasztok!

 

Mára egy hosszabb blogot terveztem.
Először is leírom, hogy telnek manapság a napjaim.
Aztán, hogy mik jelenleg a vágyaim.
Hmm... akkor belekezdek...

A hétvégém remekül telt: voltam Dáviddal, buliztam és pihentem.
Magyarán tökéletes hétvége. :D

Dáviddal szokásunkhoz híven teaházba mentünk (de Zöld Tekibe). Nagyon jool éreztük magunkat. x) Lassan 2 hónaposak leszünk, s már érzem is ezt... egyre jobban kötődöm hozzá. :$ Joo érzés látni, hogy boldog velem, mert a tekintetéből tényleg ezt lehet leszűrni. Remélem ő is érzi, hogy mennyit jelent nekem, még, ha én kevésbé is mutatom ki az érzelmeimet. A lényeg, hogy szerintem nagyon jool halad a kapcsolatunk. x)

A buli (azaz a 18-dik Nippon Shoxx) olyan középkategóriás volt. Először rosszul indult, mivel az idő szörnyű volt. Esett vmi havas eső féleség, s még a szél is teljes erőből fujt. Bemenekültünk nővéremmel telefonfülkébe kicsit borozni, majd mentünk tovább. Járda szélén én persze belegázoltam teljes erőből egy kib*szott tócsába (Killing in the name of xD <3). xD Nővéremnek legalább egy nagy nevetési élményt adtam. :D Najoo utána én is már röhögtem magamon. xD Aztán szép lassan odaértünk végre (tőlünk Kék Yuk amugy kb 10 perc séta, csak szar időben többnek tűnik). Persze bejáratnál nővéremnek beszólt egy biztiőr, hát fel is huzta az agyunkat, de végül mikor már bent voltunk, ruhatárba bepakolva, sminket megigazítva, már jobb kedvünk lett (főleg nekem, mert több bort ittam xD). 1-2 ismerőssel találkoztam is bent. Pl Chizuval váltottam pár szót. Aranyos leányzó. x) Anitával odaköszöntünk egymásnak. Többre nem volt alkalmunk, mert nővérem után kellett így is rohannom. xD Egy általános iskolai fiu osztálytársammal is összefutottunk. Tudtam, hogy ilyen stílusú lett, de akkoris meglepő volt. :D Ő is csak közelről ismert fel engem, mikor már rákérdeztem a nevére. xD Kicsit beszélgettünk, majd igazándiból szokásosan összefolynak az események. Ülés, tánc és ujra az elejéről lényegiben. :D 3 fotós fotózott minket, remélem legalább 1 kép joo lesz majd közülük (pár hét mulva csak felteszik, és csak megszerzem őket xD). Zeneileg aránylag sok electro volt, szóval lehetett ám dancelni. x3 Bár olyanok, amiket ismertem, nem nagyon voltak most. Na mindegy. Azért nem volt rossz buli. x)

Vasárnap végig lustultam. xD Tanulni se tanultam, mert előre tudtam, hogy hétfőn nem megyek suliba orvos miatt. Szóval tunyulááás. :D

Hétfőn mentünk anyuval orvoshoz számmal kapcsolatban. Ugy fogják majd műteni, hogy (elv) március 10-én 1 műtét, majd junius végén is 1 műtét. Szóval nem egyszerre távolítják el az egész heget, hanem darabokban kiszednek belőle. Így szebb is lesz valószínűleg a végeredmény, csakhát nem rögtön esek tul az egészen. Dehát nem baj, nekem a végeredmény számít (amugyis ennyi év várakozás után már ugy ráér :D). Hát kíváncsi leszek mien lesz. Remélem jool fog sikeredni. x)

Kedden pedig képzeljétek lebetegedtem. Nem tudom, mi van velem manapság, ez az idei tél kikészít. A torkom szörnyen fáj, láz, stb. De már kurálom magam, remélem hamar meggyógyulok. Az tuti, hogy a héten no suli (joo lesz majd pótolni :/). Szinte biztos vagyok benne, hogy Kék Yukban fáztam meg, mert néha kijártunk levegőzni a 0 fokba egy szál topba... na mindegy, megszivattam magam. :D

Mostanra pedig uj zenei mánia: Noisuf-X - Excessive Exposure
Persze, Noisuf-X-et mindig imádtam, de ez uj album. *.* Pedig mintha csak nem rég lett volna uj albuma (ok már 1 éve xD). De wááá ugy örülök ennek. ^^ Belehallgatva joo partyzenék ezek. <3 Várom már az áprilist (emiatt is). ^^

Hmmm... vágyak... igazándiból 1 szóval jellemezném: változás. Sokszor terveztem már iesmit, de igazán egyszer se valósítottam meg. De majd most! Először külsőre fogok... fogyás --> uj ruhák --> egyebek xD... nyárra remélhetőleg kialakul ez. Több önbizalom sokat fog segítene mindenben (ezért akarom ezzel indítani). x) Belsőre is pozitívabbá, szorgalmasabbá szeretnék válni. Ez a folyamat végülis már elindult egész sikeresen. x) De nyárra nem csak ez vár (remélhetőleg)... hanem sok együttlét azokkal, akiket szeretek. Magyarán végig, nyár kezdete óta mindenképp már, azon fogok dolgozni, hogy erősítsem a kapcsolataimat, és ujakat is létrehozzak. x) Eddig igen joo és tanulságos ez a 2010-es év számomra... én bízom egy ilyen folytatásban. x)

Ééés hamarosan tavasz. *.* Az év legjobb része indul el. <3
*örül örül örül*
Gondolom nem csak én vagyok ezzel így. :D
Szóval örüljünk együtt! x)

~Rayna X

P.S.: Képek!

 

 

 

 

 

 

 

Én party előtt :D

 

 

 

 

 

 

Dáviddal x)

 

 

 

 

 

 

Korgi drága ^^

 

Címkék: blog kép hétvége betegség buli x dávid vágyak 18 teaház műtét dóra nippon shoxx zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr601787797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása