HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Industrial piercing~

Rayna X 2010.01.25. 21:08

Sziasztok!

 

Címből kitalálható, hogy miről fogok most beszámolni. :D Igen, úgy bizony, meg lett az első piercingem, még hozzá egy industrial pc a bal fülemben. x) Elég spontán jött az egész helyzet, hogy épp ma fogom megcsináltatni. xD El is mesélném. ^^

Ma hazaértem suliból du. Képzeljétek, első fontos infó, hogy ugytűnik meggyógyultam. *.* Érzem torkomon a váladékot, köhögök is csunyán, dehát ez a gyógyulás jele, nemde? ^^ Aztán gépeztem, játszottam Lego Racerst. xD És akkoriban csöngetett hozzánk apum. x) Már Szilveszter óta nem láttam, így örültem neki. x) Bejött, hozott nekem betegségre gyógyszert, nézte ahogy nosztalgiázom játékkal, stb. xD Mutattam neki képet industrial pcről, hogy lássa milyet szeretnék csináltatni vmikor manapság. Neki tetszett (anyumnak kevésbé). :D Eredetileg tervezgettem egy olyat, hogy Dáviddal megyek el hnap csináltatni, de anyum hirtelen előrukkolt egy olyan ötlettel, hogy menjek ma el apuval. xD Megfontoltam, és belementem, hogy végülis miértne, legalább tul esek rajta. :D Hát tényleg elindultunk gyalog Flóriánhoz. Előtte felugrottunk apumhoz megnézni uj lakást, amiben lakik. Otthonos. x) Aztán lassacskán odaértünk. bementünk, nem voltak igazándiból sokan. Már rögtön odamentünk piercerhez. Dirrekt szülővel mentem (nem pl nővéremmel), hogy ne kelljen olyan szülői papíros izé, erre mi volt? Odarakott elém egy olyan lapot, amin aláírom, hogy elmultam 18, stb... xD Mondom öö én még nem vagyok 18. xD Aztán adott másik papírt, meg apum is kitöltött egy lapot. :D Aztán előkészítette dolgokat, addig levetkőztünk kicsit apummal. Majd odahívott piercer kicsi szobába. Leültem, izgultam, de meglett. xD Az első lyukat meg se éreztem. A másodikat kicsit már jobban éreztem, de az se volt vészes. Utána mikor még piercinggel "szórakozott" (hogy a szavaival éljek :D), akkor kicsit még néha fájt. Igazándiból akkor kezdtem el érezni, hogy fáj. xD De nem volt vészes. Fejeket nem vágtam (legeslegvégén csak egy picit x3). A csávó is amugy nagyon jooarc volt. Élvezet volt vele szuratni. :D És joo munkát is végzett szerintem, így szerintem legközelebb is hozzá megyek. x)

Kb ennyi. :D Holnap találkozom Dáviddal. ^^ Épp ideje. x) Most jooéjt Nektek! ^^

~Rayna X

P.S.: Kép "új" fülemről. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép x industrial dóra piercing flórián piercer zemán rayna

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr801702013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lelkisérülthófehérke^^ 2010.01.26. 18:59:36

áhháhá de réég írtam ide :/
apropo InduPierc barátnőmnek boráros tér közepén érzéstelenítés nélkül szúrták.brr az átszúrt porc hangja a legdurvább xD
na de jó h neked volt annyi gógyid h stúdióba csináltattad.
várom az új bejegyzést^^

Rayna X 2010.01.26. 21:28:22

@lelkisérülthófehérke^^:
Bizony már nagyon rég. Hiányolva is voltál. x)
Érzéstelenítő nélkül? Azigen. :D Én rögtön rákérdeztem, hogy lesz e, aztán mondta, hogy persze. Végül volt is, ráfujt vmit. Bár annyira nem éreztem, hogy zsibbadva lenne a fülem, vagy ilyesmi, de igazándiból nem fájt (egyik lyukat meg se éreztem ugyebár xD).
Igen, ez egy joo hely volt. Árak se vészesek. Máskor is odamegyek. ^^
Oké, majd igyekszek írni vmikor újat. x)
süti beállítások módosítása