HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Kisebb házibuli~

Rayna X 2010.10.03. 20:52

Sziasztok!

 

Most a mult hétvégémről számolnék be röviden.
Pontosabban a péntek estéről.

Előzménye egy délelőtti laza sulinap volt, illetve utána egy nagy családi evés. Erre a hétvégére pihenést terveztem, szoval jool bekajálva leültem a gép elé este, aztán 10kor ágyba akartam már menni. Na, ebből se lett sok. xD Rámírt Detti, h nem e megyek e házibuliba Balázsékhoz (ő volt ott Ladánybenén). Átgondolva, igent modtam, hisz a hangulatom megvolt hozzá. El is indultam összeszedni magam, majd buszhoz. Épp lekéstem, de 10 perc mulva jött egy másik, és igy értem oda pont jool, mert Detti is akkor ért ki elém Kosztolányihoz. Aztán mentünk buszhoz, míg oda nem értünk Balázsékhoz. Szobatársa volt még ott, aztán igy voltunk el 4en. De joo hangulatban telt, iszogattunk, beszélgettünk. Lementünk szomszédházbeliekkel is dumálgattunk. xD Sokat nevetgéltünk, téll jool éreztem magam. x) Megérte elmenni igy spontán kb a világ végére. :D A végére csuszott be egy kis balhé, ami nem hiányzott, dehát muszáj volt... ugyh oan 5 körül leléptünk Dettivel. Beugrottunk hozzá gitárjáért, majd visszamentünk Kosztolányihoz, és a Feneketlen Tónál gitározgatott meg énekelt nekem. :D Odacsapódott 2 srác, joofejek voltak, joo részegek, de rendesen elhülyültünk. :D Majd oan 6-7 körül felszálltam egy 86osra és hazautaztam. De téll jool telt összességében az este, örültem neki, h igy váratlanul lett egy joo estém. x)))

~Rayna X

P.S.: 1-2 régebbi partykép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              Petivel Melancholián ^^                     Ditával Melancholián ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     Petivel NS-en ^^                           Én Melancholián xD

Címkék: blog kép x party dóra házibuli detti zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr662342343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása