HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Házibuli Ditánál~

Rayna X 2010.09.26. 12:25

Sziasztok!

 

Elnézést, h ennyi ideig hanyagoltam a blogot, de most belekezdek a pótlásba.
Először a mult hétvégi buli élményeiről írnék. :D

Szombaton volt ez. Kinéztem már egy du-i buszt, ám öltözködési gondok miatt (mit vegyek fel? xD) nem tudtam időben elkészülni. Szoval áttettem egy órával későbbre. Elindultam otthonról, még beugrottam a Sparba lötyit venni. Ott ugrott be, h a kontaktlencse dolgaimat otthon hagytam. ^^" Futottam haza érte, majd siettem villamoshoz. Nem volt végülis gond, igyis odaértem a buszállomásra fél órával hamarabb. xD Megvettem a jegyet, lementem megkeresni a megfelelő buszmegállót. Épp bent állt egy busz indulásra készen, ami épp ment Leányfalura is, igy felszálltam rá. Odaértem igy jooval hamarabb, szoval felhívtam Ditát, h mikorra tudna kijönni hozzám. H spóroljunk az idővel elindultam felfelé hozzá az ő utasításai alapján. :D Majd odaértem, ő is épp kijött, s bementünk, ami ugyszintén nem volt egyszerű kulcs keresés miatt. :D Először gépezgettünk és zenéket válogatott az estéhez. Majd lementünk és mindent összekészítettünk. Kivittük a teraszra a vízipipákat, lötyiket, cigiket, popcornt, Dita által készített tésztás kaját, szoval mindent, ami kellett. :D Hangulatos volt, gyertyafénnyel ültünk ott kint a sötétben. x) Szépen hasznosítottuk a kivitt tárgyakat, közben meg jookat beszélgettünk. x) Kezdtük közben lassacskán megérezni a lötyik hatását is. :D Ránk jött a telefonálhatnék is, igy egyesével felmentünk telefonálni. Mikor Dita telefonált, akkor érkezett meg épp Marci, Dita egyik barátja. Felálltam, aztán kicsit bizonytalan mozgással, odamentem hozzá. :D Csak lötyi hozás miatt jött, de mikor lejött Dita is, beengedtük, és csatlakozott hozzánk végül. x) Együtt iszogattunk, fotózkodtunk, videoztunk is... xD S az este innentől már összefolyik teljesen. :D Azt tudom, h nagyon jool éreztem magam (kis rosszullétet leszámítva). Videokon is látni, h joo kedvem volt: jookat fetrengtem a földön és beszéltem halandzsa nyelven (fafticsula + spanyolhoz hasonló szövegelések). xDDD Persze a többiek se voltak jobbak: Marci jookat esett a lépcsőn meg még a borostyánba is sikerült egyszer beesnie. xD Ami amugy durva lett volna, ha teljesen leesik onnan, de igy vicces volt. :D Dita meg jookat visítozott, fát mászott, porszívózott. xDDD Hát szoval felejthetetlenül fájdalmas volt ez az este. :DDD Hát igen. xD Másnap a videokat visszanézni se volt semmi. Voltak benne vicces meg égő dolgok is. x"D Képek se lettek semmik. x"D Takarítani is kellett ám, kissé kupit meg koszt hagytunk, ami ahhoz képest, h 3an voltunk csak, nemsemmi. xDDD De joo volt ez a másnapos nap is, meg volt a feelingje. :D Meg is néztük a Másnaposokat ennek örömére. xD Aztán lassacskán indultunk késő du haza. Marcival mentem együtt Ujpestig. Aztán onnan egyedül metró + villamos. Dehát huhh, ezt az estét téll sosem felejtem. :D x) <3

~Rayna X

P.S.: Képek:

[Majd, ha meglesznek, teszek be]

Címkék: blog kép x marci dóra házibuli leányfalu dita zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr1002324113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása