HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Ladánybene 27~

Rayna X 2010.07.10. 20:28

Sziasztok!

 

A címből kitalálható, h igen... tegnap voltam Ladánybenén ZPben. :D
Tudom, furcsán hangzik, de mindjárt elmesélem, h alakult ez.

Tegnapelőtt felkeresett Detti, h nem e találkozom vele. Én belementem, aztán jöttünk Óbudára és jookat beszélgettünk. x) Előállt az ötlettel, h nem e megyek vele majd másnap ZPbe Ladánybenére. Hát, mondtam neki, h ez nagyon nem az én stílusom, de végülis miért ne. És igy is lett. 7re beszéltünk meg talit Kosztolányinál. De felhívott, h késni fog, mert még se a szőlei nem értek haza (akiktől pénzt kapott estére), se egy barátja, aki még velünk tartott. De aztán fél 8 fele odajöttek. A srácnál, Balázsnál volt 2 üveg bor, ugyh mást nem is nagyon akartunk már venni. Még egy coláért ugrottunk be, h majd keverjünk vbk-t. Kimentünk oda a ZPhez a partra a híd lábához. Elkezdtünk iszogatni. Egész jool csuszott, bár még joohogy, mivel sietnünk kellett, h koncert eleje fele bejussunk már. De jool elvoltunk, Balázs nagyon joofej. x) Közben odajött Detti egyik barátnője is Betti. Ő is olyan tipikus bulizós arc, bár kicsit fura. :D Balázst nagyon idegesítette, de vicces volt nézni. :D Aztán lassan bemenetel felé vettük az irányt. Már elindult a koncert, de Detti mondta, h elég csak a kedvenc számára bemenni, addig pedig igyekeztünk tovább az ivással. Hozzácsapódtunk még vkikhez Betti által. Szoval ugy elvoltunk. :D Aztán jött az a szám, amire Detti várt, igy bementünk rá gyorsan. Borok nagyjából elfogytak, bár a colát kibontani se bontottuk ki. xD Egyedül Balázs használta fel könyöklőnek (a bizonyos 400 ft-os könyöklő xD). xDDD Ugyh eldugtam a bozótba, hátha nem veszi majd észre senki, és ott marad, aztán még jool jöhet később. Na, tehát bementünk. Megálltunk hátul. Balázs beváltotta a kuponokat sörre. Szoval sörözgetve, cigizve, táncikálva elvoltunk végig a koncerten. x) Bár volt kicsi rossz. Vmi csávó felrugta az egyik sörünket. Szerencsére Balázs épp nem volt ott, tuti balhét csapott volna. :D De a fura, h később visszajött a csávó, és lerakott oda hozzánk egy sört. Szoval nem jártunk rosszul. Rendes volt tőle. x) Meg végülis Balázs is jool járt ezzel, mert feltörölhette Betti táskájával a kiöntött sört. xDDD Tehát igen, igy el-el voltunk ám. Tényleg nagyon jool éreztem magam velük, meg a koncert se volt azért olyan rossz, igy ahhoz képest, h nem az én stílusom. x) Az biztos, h jobban élveztem, mint Balázs. :D A vicc téll ez volt, h csak Detti szereti ezt a zenét, de azért magával hozott egy punkot és egy ravert. xD Na, de téll elvoltunk azért jool. x) Aztán koncert után még elugrottunk wcre, és mentünk ki ZPből. Könyöklőt felszedtük, megmaradt még. :D Aztán ugy döntöttünk veszünk vmi éjjel-nappaliban piát, és kiülünk vhova inni tovább. Igy is lett. Annál a parknál döntöttünk, ahol Petivel is ittunk NG előtt, meg, mint kiderült K2 előtt is ott ittunk még annó Sziszivel. xD Ez a felfedezés nagy sokkot okozott nálam akkor. xDDD Aztán leültünk pingpong asztalra. Nem sokkal később Balázs szarul lett. Én is elértem a mélypontomat. Szoval szegény Detti magára maradt az ivásban. xD Aztán szép lassan mindketten magunkhoz tértünk, és ugy döntöttünk visszamegyünk ZPhez partra. Ott is elvoltunk még, de el kezdett beütni a punnyadás, és olyan fél 4 fele már indultunk haza. Rossz volt egyedül várni a buszra. Vagyis fura. De aztán jött. Várakozás közben 2 csávóval el kezdtem dumálgatni. Egyik adott egy névjegyet, hátha szeretnék majd tetoválást. :D Mondtam neki, h majd egyszer biztosan, ha telik rá. :D Aztán felszálltam a buszra, és szép lassan hazaérkeztem. Itthon elkészültem meg minden, és ledőltem aludni. De tényleg joo este volt összességében. x)))

Ma 2ig aludtam. Aztán du lustultam. Este csinálgattam Magányka műrasztáit. Már eljutottam a feléig, ami már félsiker. :D Holnap pedig Petivel megyünk iszogatni Margitszigetre. Ugyh majd igyekszem nem oan sokáig aludni, és akkor napközben megcsinálni a napi adag műasztát. Aztán este pedig irány Peti elé, és megkezdődik majd egy joo kis este! :D Nagyon várom már. ^^

~Rayna X

P.S.: Boszinővérkémmel Gyárban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép balázs x 27 zp dóra betti ladánybene detti zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr502143425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása