HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Nippon Groove Beszámoló~

Rayna X 2010.06.26. 20:51

Sziasztok!

 

Igen, kiszámítható módon, megint egy beszámoló következik. :D
Na kezdjünk bele...

Egész időben tudtam csinálni mindent. Igaz, csak 4kor kezdtem el készülődni, de ugyanugy elkészültem fél 6ra teljesen. Csináltam még 1-2 képet, majd még az utolsó simításokat is elvégeztem, és háromnegyed után elindultam. A villamos az orrom előtt ment el, de egész hamar jött a következő. Oda is értem 6 után vhogy a Szentlélek térre. Hívott is Peti negyed körül, ám nem épp azért, amit vártam. Sajnos későn kapta meg az előlegét, emiatt késik. De nem volt végülis gond, addig sétáltam egyet. Szembe is sétált velem 2 osztálytársam. :D Igy rámköszön az egyik (Zoli), először azt hittem, vmi idegen, aki csak be akar szolni, de igy nézem, mondom, jaaa, szia. xD Másik osztálytársam (Dani) csak tátott szájjal nézett. XDDD Hát igen, nem épp ugy néztem ki, ahogy suliba jártam. :D Kérdezte Zoli, h Hajógyárira megyek én is, mondom nem épp, Dieselbe. :D Aztán mentek tovább, én meg mentem hévhez. Hívott is Peti, h mindjárt ott lesz már, és szálljak fel elől a harmadik ajtónál. Fel is szálltam, és mentünk be Batyira. Elég korán, 7re odaértünk, igy leültünk még 8ig ott egy parkba (mert reggel írta Ivy, h csak 8 körül lesz meg, de akkor is csak max 30 tinccsel, dehát egyenlőre Petinek ugyis megfelel, csak legyen :D). Aztán 8 körül felmentünk Ivyhoz. Ott kb 20 percet töltöttünk, amíg megcsinálta még a frufruját is a parókának Ivy. De joo lett, jool áll Petinek. x) Aztán indultunk tovább metrózásokkal. Majd nehezen odakeveredtünk. Kis eltévedés megvolt persze, de végül nagy nehezen kilyukadtunk a megfelelő helyen fákon-bokrokon át. xD Aztán ott közelben letelepedtünk a földön, és el kezdtünk alapozni. Finom volt a barackosvodka nagyon, egészen hamar el is fogyott. Beütni is azért beütött. :D Aztán olyan fél 11 körül bementünk. Petinek már ott az elején többen rákérdeztek a hajára. :D Élvezte szerintem, elején még ez ugye olyan "izgis". :DDD Aztán megkezdhettük a partyt! Bementünk a tánctérre pár másodperces különbséggel rohant hozzám Blanka és Chizu. x) Aztán már kezdtünk is bele a nagy táncolásokba Petivel. :D Már az elején jöttek joo, számunkra ismert zenék, amiknek hát nagyon örültünk. x) Aztán kimentünk kicsit, h Peti tequila-zzon. Meg is itta, majd rohantunk is vissza rögtön, mert a Heartbreaker indult el. :D Futás közbe belerohantam a kezemmel egy kis pultos részbe. xDDD Akkor még nem éreztem, h fájna, futottam tovább lazán, pedig nagyot csattant, még Peti is felfigyelt rá. :D Mára már látom is, h téll nem volt az kicsi ütés, tiszta lila-zöld folt marad, ami még fáj is, ha hozzáérek. xD Dehát na, partyseb, kell az. :D Meg meg is érte, utána tök sok joo zene jött még. ^^ Majd megint kicsit kimentünk. Vettünk egy sört (csak egyre volt pénzünk xD). Aztán miközben ültünk egyszer csak azt hallottam, h Samurai ment. O.o Peti is felismerte, hát rohantunk be, mint az őrültek. xDDD Nagyon nagyot tomboltam rá, hisz már nagy vágyam volt Yojira bulizni. :D Aztán voltak még ott joo zenék, Hinotama Boy is talán ekkortájt volt (képösszemosódás miatt nem tudom biztosra ^^"). Táncoltunk kicsit Blankával Aural Vampire-re (aminek ugy szintén nagyon örültem ^^). Chizuval is sikerült táncolnom, meg beszélgetnem is többet. x) Szegény a buli végére kibukott, bár a sztorit nem tudom, de azt igen, h csalódott, és ez igy az én kedvemet is kicsit elrontotta. :/ De aztán felállt és bulizgatott tovább. Gondolom igy is próbálta kiadni magából a rosszkedvet. Aztán mi is bulizgattunk Petivel még rengeteget. Leadták az egyik requestemet is, a Gothic Experience-t, aminek nagyon örültünk Petivel. x) Partyfotónk megint lett, hát kíváncsian várom. :D Aztán vége fele már eléggé fáradoztunk. Én pl már nem tudtam jookat pattogni, lábaim rohadoztak kb. xD El is jártam sokat wc-re inni, mert a kiszáradás is megvolt rendesen. Ott elkezdtem beszélni vkivel, aki csak ugy odaszólt, h ismer Oro által. Hát mondom joo. xD Aztán buli már téll nem ment igazán, főleg, h számukra ismert zenék se voltak nagyon. De sikerült még 1 ismerőssel összefutni. Attilával, a hardcore buliról. :DDD Jött le csak ugy flyerezni, de azért meglepő volt ien buliba látni. xD Mondjuk aránylag hamar le is lépett. Aztán mi is márcsak inkább feküdtünk Petivel. Peti be is aludt rám dőlve. XDDD Egy nem tul kedves bizti odaszólt, h ébredjen már fel. Ezt igy nem értettem, h most miért baj, ha alszik, no mindegy. Utána még beszélgettünk és hülyültünk. Majd vége lett a bulinak, és elindultunk haza. Visszafele sikerült ráébredni, mien egyszerű lett volna idejutni. XDDD Na nembaj. xD Az első villamos (megint 4kor lett vége) szerencsére épp jött. Igy egész hamar eljutottunk Óbudára. Elmentünk Mekibe, mert Petinek megint volt melegételutalványa, aztán kihasználtuk. :D Ettünk 2-2 sajtburgert és 1 nagyburgonyát. Nagyon jool esett. x) Bár a burgonyáról le maradt a só. XDDD De azért elfogyott (bár inkább általam). :D Aztán nehezen rávettük magunkat, h hazainduljunk. Ez végül sikeresen megtörtént. Peti is épp elérte a villamost, én is hazagyalogoltam. Aztán elkészültem, és fél 7 fele már az ágyban is voltam. :D

Szoval nagyon joo party volt. *.*
Fogjuk még egy joo ideig emlegetni. x)

Ma egész nap döglődtem. xD
Holnap pedig találkozom hosszu idő után Oroval. x)))
Hétfőn meg apumhoz megyünk nővéremmel köszönteni őt + főzőcskézni. x)
Szoval joo napok ezek ismét. :DDD

~Rayna X

P.S.: Kép NG előttről

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép beszámoló x party dóra ng groove nippon zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr182112294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása