HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Hardcore Techno Night Beszámoló~

Rayna X 2010.06.06. 20:41

Sziasztok!

 

Na belekezdek a Hardcore Techno Night rövid beszámolójába.
Egy szó: hát hűűű. *.*

Előzmények a napomról: Suli. Uncsi, ezért kicsit már ott is kifáradtam az unalomtól. xD Utána sietés haza, gyors Meki kaja evés. Majd irány ki Kupak-ért. 3 órás műraszta fonás. :D Aranyos lány, joo volt élőben is megismerni. x) A haja nagyon joo lett szerintem. x) Olyan fél 7 körül már elment, hogy azért tudjak készülődni. Ez meg is történt.

Fél 9-re értem ki Floriánhoz, ott találkoztunk Petivel. Kb 9-től már alapoztunk a mezőn. xD Olyan fél 11-ig ez eltartott. Igazi Before Party volt. XDDD Elég joo kedvünk lett. :"D Majd mentünk tovább, és Vörös Yuknál folytattuk. De olyan éjfél-1 körül már bementünk. Elég joo zenék voltak már az elején is. Mikor először bementünk terembe, már bepörögtem. Az volt a legnagyobb pörgésem az egész este alatt. :D Nagyon joo volt. x) Hát lány volt maximum 10 db. xD Sokszor én voltam egyedül az egész teremben lány. XDDD De nem zavart. Haverkodtunk is. 2 ázsiai fickó joo arc volt táncközben. Egyikük kínálgatott itallal meg cigivel, másikuk mindig odajött pörögni. :D Egy csávóval többet dumálgattunk. Jooarc volt nagyon. Felvitt színpadra is. Ott az volt a poén, hogy a hajam az uv fényben kék volt. X"D Na mindegy. A buli lényege, hogy egész este pörögtünk. A lábam az buli végére kb meghalt. xD Aztán zárás előtt adtak Angerfist-et, aminek nagyon örültem. Utána még utolsó pörgések megvoltak (volt, hogy 2-en voltunk ekkor már csak tánctéren xD). Aztán sajnos menni kellett már. Utána After Party pogácsa evés volt. xD

De nagyon joo volt ez a buli. ^^
Pörgés, joo társaság... élveztem. x)

~Rayna X

Címkék: blog hardcore buli x party peti night techno dóra kupak műraszta fonás zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr172061233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása