HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

NG Beszámoló~

Rayna X 2010.05.30. 21:21

Sziasztok!

 

Gondolom várható volt, h a mai blog beszámoló lesz.
1 szot tudnék igy mondani hirtelen az estéről: fantasztikus!

A tervezett határidőhöz nagyjából tudtam tartani magam. Kicsit talán csusztam, ami miatt képet nem volt időm már csinálni. Na nem baj. Anyummal együtt indultunk el, mert ő meg Quimby koncertre ment. Csak ő ment tovább villamossal, míg én leszálltam egész hamar. Kicsit késtem, villamos ritkán járt, igy pár percel később ért csak Szentlélek térre. Emiatt Peti már ott is volt, de talán annyit nem kellett várnia. Majd utaztunk tovább, míg oda nem értünk. A helyet hamar megtaláltuk, épp az a park volt ott, ahol Biussal is alapoztunk. Szoval ugyanoda letelepedtünk, és mi is alapoztunk (persze előtte megvettük hozzávalókat). Jool elvoltunk, a hangulat főképp az epres vodkánál jött meg. :D Ottani bokrokba jártunk wc-re, én kb 10 percenként. xD Mikor már téll jool voltunk, akkor jöttek oda páran. Pl Blanka, akit már sok bulin láttam, s ő is engem. Aztán kb igy kezdtünk el beszélni. xD Jool elzenélgetett egy zacskóval a szájában, kész volt. XDDD Aztán megbeszéltük, h fogynunk kell, igy futottunk 3 kört ott park körül. XDDD Én elvileg, mint vmi nemtom mi, magastérdemelésekkel. x"D Dehát na magassarku+szédülés... csoda, h nem estem el. :"D Persze csakazértis volt egy esésem később... wc után, kimásztam a bokorból, és nagyot léptem, mert ott volt egy kő, és el kezdtem előre esni, de, h kiegyensulyozzam magam, hátráltam, és seggre estem. XDDDDD Csuklómon maradt is egy kis sérülés. Hát Petivel azt a szakadást... nagyon durva volt. XDDD Meg volt, h ő ment el wc-re, és egy kutya megzavarta kb. xD Aztán amugy hülyültünk még kint Blankáékkal. Chizuval is sikerült találkozni, vele is elvoltunk ám. Bemutatott pár embernek. Szoval ez az este már jool indult, h már igy az elején megismertem sok uj embert. x) Aztán végre befejezve az alapozást, bementünk. Hát már az elején elkapott a hangulat. Nagyokat táncoltunk Petivel. Innen képösszemosódás, mint mindig. Szoval volt, h kijárkáltunk, mert nagyon meleg volt. Sokszor persze bent voltunk, és táncoltunk. Chizuval is sikerült táncolnom, emléknek egy kis műhajat is hagytam rajta. xD Volt, h a színpadon is táncoltunk. Ekkor partyfotó is készült rólunk Petivel... tuti borzalmas lesz. xD Meg buborékokat is fujkáltam. x3 Embereknek tetszett ám. :D Egy sráctól még ölelést is kaptam később. xD Volt sok ismerős zene, amiknek nagyon örültem. ^^ Ismeretlenek közül 2-t akarok mindenképp megtalálni. Volt vmi joo electro, aminél kb csak mi táncoltunk, de kurvajoo volt akkoris. :DDD Másik meg vmi happyhardcore szerű, cuki volt. x3 Aztán sajnos a buli hirtelen véget ért, már 4kor. Petivel még fél 6ig kint ültünk parkba dumálni, partyzhatnékunk volt még. xD Aztán elindultunk, és hazaértünk.

Szoval összességében: Nagyon joo volt. Örök emlék. x)))

~Rayna X

P.S.: Képek.

 

 

 

 

 

 

 

           Én party után                                   Sebem (nem látszik sok)

Címkék: blog kép beszámoló x party dóra ng groove nippon zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr92043275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása