HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Alvin~

Rayna X 2010.05.25. 20:40

Sziasztok!

 

Na megvolt Alvin koncert anyuvaaal. :D
Összességében jool telt, hasonlóan képzeltem. x)

7 körülre már elkészültünk, és indultunk is, bár anyu még akart előtte inni vmit. xD Szoval ittunk egy kis Jägert. xDDD Aztán tényleg elindultunk. Egész hamar odaértünk, még 8 előtt. Sor az volt rendesen, végül majdnem negyed 9 volt mire bejutottunk. Még elmentem wc-re (szokásos bulikezdés xD), aztán elhelyezkedtünk hátul. A koncert elindult akkor már egész kicsi várakozás után. Joo volt, hangulat megvolt. :D Közbe néha sétálgattunk. Ismerősökkel is találkoztam. Először Dorcival rohantunk egymáshoz. x3 Joo volt, egyetértettünk abba, h kell már az a tali. :D Majd Sharkeyval és Avival is sikerült kiszurnunk egymást. Rajtuk meglepődtem nagyon, h ott voltak. :D Bár ők is kb ugyanannyira döbbentek le. x"D De joo volt. x) Odajött még Reni is köszönni, nem hittem vna, h felismer. :D Meg még láttam 1-2 "őt ismerem" embert. xD Norbikával és Zsével sikerült elkerülnünk egymást, na nembaj, majd legközelebb. Aztán "vettünk" még belépős kuponból anyuval sört is. xD Aztán hát lassan véget ért a koncert. De jool éreztük magunkat. Aztán elindultak utána levő zenék... anyu néz "végig ilyen zenék lesznek?" mondom "aha" reakció "akkor menjünk"... xDDD Aztán mentünk is, és haza is értünk aránylag normálisan.

Joo volt anyut buliban látni. :D Kellett ez most. x3

Ma meg már hétköznapi nap volt... azaz suli... de már nincs sok nap belőle, annyira joo. *.* Aztán du meg itthon vízipipáztam, majd volt egy nagy hörizés is. *.* Olyan édes volt, egyfolytába meg volt fagyva kb. xD Imádom azt a dögöt. :D <3

Bius most közben megrémített msnen, h nem tud jönni buliba... erre kiderült, h ő péntekről beszélt, közbe buli szombaton lesz. XDDD Szoval minden rendben, meglesz Nippon Groove. :P Előtte lehet Petiékkel iszunk. xd Legalábbis joo lenne, ha összejönne. :D

Piercing legkésőbb remélem már meglesz jövőhét pénteken (anyut már a suliidőben hordása zavarja xD). De azutáni hét márcsak kirándulás lesz, szal engedhetné már végre normális hangon. :D De rosszba meg nem akarok vele lenni, szal várok, amíg elfogadja a tényeket, és kifogy a kifogásokból...

Szoval igen, joo időszak ez. xD Mint már sokszor elmondtam sok időszakra. Dehát ez vagyok én, egy szinte mindig optimista személyiség... x)))

~Rayna X

P.S.: Biusommal régi képek :D

 

 

 

 

 

 

 

Híres cuki képünk :D                 Hülye fejet vágni tudni kell xD

 

Címkék: blog kép x ismerősök anyu dóra alvin zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr582031214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása