HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

K2 Záróbuli Beszámoló~

Rayna X 2010.04.26. 20:24

Sziasztok!

 

Na most jutott időm arra, h kicsi beszámolót írjak az élményeimről a K2 Záróbulival kapcsolatban. Hát egy szóval: k*rvajoo volt!! :D

A programtervhez hasonlóan alakultak a dolgok, persze kicsi csuszással, hisz az alap. xD Átmentem Sziszihez fél 7 körül, energy drinkeztünk, zenét hallgattunk, elvoltunk. x) Majd 8 körül indultunk el. Mentünk Tescoba, majd onnan mentünk Ferenckörúthoz. Ott eliszogattunk, elvoltunk, stb. :D Persze a vége felé el kellett kezdenünk sétálgatni, és el kellett tévednünk. XDDD Komolyan, olyan idegen utcákba jukadtunk ki, h huuu... már beparáztunk kissé. De végül megláttuk az Üllői utat, igaz, h kiderült, h egy villamosmegállót lesétáltunk az eltévedésben, de nem baj. XDDD Aztán végül bementünk olyan 12 fele. Először is leraktuk cuccot ruhatárba, wc-re mentünk, majd kezdődhetett a party! Először próbáltunk minden termet meglelni, hát 1-et pl csak a végén találtunk meg, de a többi 4-be sokat buliztunk (csak sajnos épp azt nem találtuk, amibe legjobban akartunk bulizni). De a többi 4-be aktívan bulizgattunk ám. x3 Voltak arcok is. 1-2 srác odajött spanolni, meg 1-2 lánnyal is váltottam különböző okokból szót. Szóval lényegiben joo társaság volt, joofejek voltak. x) Sziszivel is tényleg rengeteget táncoltunk, kb tényleg végig (kicsi szünet kellett mikor kicsit rosszul voltam). Innen már tényleg eseményösszefolyások... a végére emlékszem, h leültünk, aztán ott punnyadás és idő miatt is döntöttünk ugy, h indulni kéne haza. Hát végül elindultunk. Buszmegállóba durva volt... várjuk a buszt, látjuk, h jön, én oda is mentem közel hozzá, erre elhajtott előttem... mondom kössz. -.-" xD Szóval +30 perc várakozás (utolsó éjszakai buszra!)... remek. ^^" De aztán jött, az már nem is ment el az orrunk előtt, szóval mehettünk haza. Ééés haza is értem negyed 6 fele.

Kép rólam party előtt:


























Sötééét fejű xD

Másnapom is amugy egy joo kis nap volt. Felkeltem délben (6 óra alvás hétvégén is yeah). Utána du 3 felére kimentem villamossal Városligethez, és ott felpattant villamosra Dávid, majd együtt mentünk Hungexpohoz Sakuraconra. Ott találkoztam Annaellel, akitől vettem fluffyt. Aranyos lány, és nagyon ügyes is! Cuki fluffyt csinált. ^^ Ajánlom is Mindenki figyelmébe az oldalát, ha olcsón egyedi cucchoz akarsz jutni:
fairytalefactory.hupont.hu
Aztán kicsit még ücsörögtünk ott, majd mentünk Dávidékhoz. Aránylag közel lakik Örshöz, igy nem tartott sokáig az utazás. Aranyos házban lakik, tetszik a környék is. x) Szülei, huga aranyos, bár még sokat nem beszélgettem velük, de majd idővel remélhetőleg jobban megismerem őket. x) Aztán játszottunk olyasmi játékkal Playstation-ön, mint, amivel Katával Szolnokon. xD Csak sajnos nem két-játékos volt, na nem baj, azért elvoltunk igyis vele. :D Aztán még ettünk kicsit, majd lassacskán indultunk vissza Örsre (fél 8 fele). A bucsu gyorsra sikeredett, szájrapuszira volt csak kb idő, plusz fluffym átpasszolására a csukodó metróajtó között. XDDD Bent ülő emberek röhögtek ezen, dehát én is csak röhögtem rajta, szal együtt röhögtünk. x"D Majd lassacskán hazaértem. x)

Kép fluffymról:
















Cuki kutya ^^

Ma meg ujra unalmas hétköznap... de már csak a május kb (összesen 46 nap). *.*

Közben "bizniszelek" műrasztával is. :D De joo az, kis zsebpénz + embereknek öröm. x) Csak ne lenne olyan fárasztó. xDDD

Most viszont bucsuzom. x)
Sziasztok, Goodnight! ^^

~Rayna X
 

Címkék: blog zene kép beszámoló x party dávid dóra factory záróbuli fairy k2 tale műraszta zemán rayna annael fluffy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr491953757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása