HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Rossz-joo hétvége~

Rayna X 2010.04.18. 20:29

Sziasztok!

 

Hát ez a hétvége olyan vegyes érzelmekkel telt...
Szombat rossz, vasárnap már azért jobb.

Szombaton ugy terveztem, h találkozom Dáviddal, Draecoval és Serenulával. Már el is készültem, mire sajnos sikeresen összekaptunk anyuval. A vitát ő robbantotta ki, teljesen félreértett egy dologgal kapcsolatban, amire én felidegesedtem, és olyanokat mondtam neki, amit nem gondoltam komolyan. Később odamentem hozzá bocsánatot kérni, és megbeszélni a dolgot, ám nővérem beleszólt a dolgokba ugy h ellenem hergelje anyut... így teljesen kiakadtam, és végig elkeseredve sírtam a szobámban. Kb az egész sminkemet lesírtam... már indulnom is kellett vna... szóval ugy döntöttem inkább lemondom a talit, mert ez igy nem menne. Majd bejött anyu, meglepődött, h igy döntöttem, aztán hát végül, ha nem is beszéltük meg annyira a dolgot, de vhogy "kibékültünk". Nővéremmel aznap még nem szoltunk egymáshoz... jobb is volt ugy. Én azon akadtam ki főleg, h miért kell neki beleszólnia mások vitájába... olyan rosszindulatu tud lenni néha. Remélem egyszer változni fog ebben... Persze én is igyekszek tenni a hirtelen haragom ellen. Hát igen, ienekből lehet tanulni. Ezért szeretem csak a rossz eseményeket: tanulságosak.

Vasárnap már a szokásos, mintha mi sem történt volna módon ujra szóba álltunk egymással nővéremmel. A hangulat itthon már tényleg jobb volt. Délelőtt kitakarítottam a szobám, rendbe tettem Korgit és kiporszívóztam a lakást. Kicsit később már jött is hozzánk nagymamám és keresztanyukám. Felköszöntettük keresztanyukámat névnapja alkalmából, s engem is szülinapom alkalmában. Kaptam epilátort (eddig nővéremét használtam, de végre van sajátom x3), Rayna feliratu nyakláncot, kilincset ugyebár, szép felsőt, 4 gigás memóriakártyát telefonomba, hajlakkot, csokit és pénzt. Majd mentünk a Harapó Mókus-ba enni. Finom mézes-mustáros csirke combhusit ettem krumplival és zöldségekkel. ^^ Utána fölmentünk hozzánk, és ettünk tortát meg csokiszökőkutat is beindítottunk. :D Joo volt. ^^ Majd beindítottam vízipipát. Keresztanyumnak nem jött be annyira, de meglepő módon nagymamám nagyon élvezte. :DDD Majd még beszélgettünk, és elmentek. Azóta meg tanultam (megírtam minden házit, pedig volt joopár O.o), és zenét hallgattam. Közbe apum is felugrott felköszönteni. x) Most meg ugyebár kockulok. xDDD

Joo hír még, h megkaptam pár buliképeket (még nem az összeset egyenlőre).
Íme pár:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biusommal<333


















Mi csak ugy :D



























Bius mint aki már bealudt tánc közben, én meg mint aki rugásra készül XDDDDD


























Rayna jool érzi magát :D

Ennyi volt mára. x)

~Rayna X

Címkék: blog kép család szülinap x dávid anyu névnap nagymama dóra boszi keresztanyu összeveszés zemán rayna draeco serenula partykép

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr291932474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása