HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Joo napok~

Rayna X 2010.04.11. 21:15

Sziasztok!

 

Most leírom, hogy telt a péntekem-szombatom-vasárnapom-hétfőm. :D

Pénteken korán keltem, s 8 után már indultunk is apummal orvoshoz. Odaértünk épp fél 9-re (akkora volt időpontunk), de várnunk kellett kb 20 percet. Aztán azt láttuk, h az orvos táskával sétál el, és köszön el a nővérkéktől... hát mi pattantunk fel, és rohantunk utána, h akkor most mivan. xD Kicsit elpirulva nézett, és már fogadott is egy rendelőben. Megnézte a számat, azt mondta jool sikerült a műtét, és szépen gyogyul. Augusztusba kell őt ujra felkeresni, mert kb addigra fog teljesen meggyógyulni a szám, és akkor döntjük el, lesz e másik műtét, s, ha igen, mikor. Ez így tök joo, csak most lehet nem kéne ajak pc-t csináltatnom a közeljövőben... pedig már nagyon akarom. >.< Namindegy, majd eldől...

Aztán dél fele otthon el kezdtem hajat festeni, azaz szőkíteni. Huuu, hát nagyon szép fehéres színe lett. *.* Meg ugye ien száraz is kissé még, és jool fel lehet magamhoz képest tupirozgatni, s többnek tünik ugy az amugy pár szál hajam. xD A lényeg, h nagyon örülök neki. ^^ Eredetileg egyébként juniusig akartam várni hajfestéssel, de nem bírtam ki, mert már 5-6 cm-es lenövésem volt, és elég gázosan nézett ki (főleg frufrumnál). xD De most tök joo így wííí. ^^ Íme egy kép (bár színe nem épp ilyen amugy):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Később, háromnegyed 4 fele elindultam vonatállomásra. Nem kell mondanom mennyi tekintetet vonzott a hajam. xD Megszoktam már műrasztával, de így sima hajjal még nem. :'D Na mindegy... poén volt állomáson, mert majdnem rossz vonatra szálltam. XDDD Néztem, h megy 16:28-kor vmi, csak azt nem, h mi az, és végül rájöttem, h kettő is akkor megy, és épp rosszat néztem ki. ^^" Még szerencse, h ujra megnéztem. :D Aztán felszálltam. Rengetegen voltak, de nehezen találtam 1 helyet. Végücsörögtem másfél órát, majd beérkezve leszálltam. Katát hamar sikerül kiszurnom, és már mentem is egy nagy ölelésre. :D Majd programnak a hozzájuk gyaloglást választottuk. Joot beszélgettünk út közben. Rengeteg biciklis jött közben, így néha megszakítottak. xD De végül odaértünk.

Ott cicáztunk. ^^ Joot játszottam vele, melynek az eredményét igazán este éreztem meg (tele voltam karmolásokkal és harapásnyomokkal). Aztán el kezdtünk azzal szórakozni, h ő német, én francia szövegeket olvastunk fel (ő utálja a németet, én utálom a franciát amugy xD). Hát akkorákat röhögtünk huuu. Legnagyobb az volt, mikor ő a weißent vájbennek ejtette. Cuki volt így hallani. XDDDDD Meg én a soeurt szóóejúúúrnak. XDDDDD Hát ok, értünk mi a másik nyelvhez. x"D Aztán kaptunk vacsorát. Tök szép nagy tányéron kaptunk 1-1-et, tele pakolva mindenféle kajával. Nagyon fincsi volt. ^^ Bár teljesen nem tudtam megenni, mert elég nagy mennyiség volt. :D

Majd jött vacsi után az ötlet, h PlayStation-özzünk. xDDD OK, el kezdtünk játszani kis cuki játékot különböző pályákkal. Katával 2-en voltunk egy csapatban, és egy másik 2 tagu csapat ellen voltunk. Na hát ott is voltak ám röhögések... a legnagyobb, mikor egy olyan pálya volt, h jeges, s le kellett lökni a másikat a pályáról. Már csak én meg egy gép irányította játékos volt a pályán. Vhogy el lett az érve, h ő lefagyott, így könnyen lelökhettem volna. El is indultam felé lökő mozdulattal, de vmiért lenyomtam az egyik oldalra gombot, s így leugrottam a pályáról. XDDDDDDDDDD Hát akkorát röhögtünk OMG... azóta fáááj. :"D Én persze bizonygatom, h na, öngyilkossági szándékok. xD Meg ennél a pályánál még az volt vicces, mikor még mindenki fent volt, s ők 3-an egy kupacba tömörültek, én meg gondoltam beugrok hozzájuk, és vmeiküket csak lelököm már... erre persze, hogy épp Katát löktem le. XDDDDD Olyan is volt, mikor dobálni kellett egymásra dobozokat, és sokszor Katára dobáltam. XDDD Meg neki löttem be másik pályán golyókat. XDDD Tehát igen, nem járt tul jool velem. x"D A vicces még az volt, h Kata már kb bealudt, és nem irányította a játékosát, az ellenfelek meg őt mentek támadni, s, ahogy löttek folyton, vhogy magukat nyírták ki, és így mi nyertünk (én még oda se értem hozzájuk mire megnyertük). XDDD Meg játszottunk még autóversenyeset is, ott is már nagyon alvós kedvébe került Kata, szóval ott nem volt nehéz nyernem. xD Próbáltunk hokisat is, de az nem igazán működött ugy, h játszani is tudjunk vele. ^^" Meg ami fontos, h minden játékhoz hozzátegyem: németre állítottuk szinte mindhez a nyelvet csakis az én kedvemért. XDDDDD Aztán ugy döntöttünk, h aludni kéne, de amíg én zuhiztam Kata Facebook-ozott, h ébren maradjon. xD Honfoglalózni is honfoglalóztunk kicsit még. :D Majd lefeküdtünk aludni.

Másnap felkeltünk, reggeliztünk meg megint játszogattunk. A cuki játéknál most egymás ellen voltunk mi is. Bár sok különbség nincs, hisz én ígyis-ugyis gyilkoltam Katát. XDDDDD Volt egy olyan része a játéknak, aminek én értelmét se látom azóta, aztán azokat a pályákat még szép, hogy Kata nyerte. xD Bár 1x én is, meg a 2 másik ellenfél is nyert. Végén vicces volt, h Kata dobogón örült, mi meg 3-an egy szinten szomoruan álldogáltunk. xD Hát igen, jool elvoltunk, különösen ezzel a játékkal. xD Majd már jött is az ebéd idő, ahol anyukájával 3-an ettünk és beszélgettünk. Utána el kezdtünk készülődni, és terveink szerint képeket csináltunk volna. Ám időnk már nem volt rá, indulnunk kellett állomásra méghozzá olyan gyorsan, h végül szerencsére ki vitt minket Kata nővére és az ő barátja. Az állomáson még volt 10 percünk, s csináltunk pár képet. Itt van egy kép (többit még nem kaptam meg, ezen tré a fejem, de cuki kép x3):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán utaztam haza. Ut közben megbeszéltem apummal telefonon, h leszállok Kökin, h találkozzak vele, és metrózzunk egyet. Szerencsénkre épp ugy ment a vonat, h elértem kényelmesen apum metróját. xD Aztán metróztunk egy joot. Már rég metróztam vezetőülésben, jool esett. :D Aztán hát hazajutottam végül (szerencsémre épp bevárt villamos is). Otthon várt egy kis meglepi: lett kilincs ujra az ajtómon így joopár év után. *.* Aztán kipakoltam s kockultam. xD

Vasárnapom semmit tevéssel telt, de már kellett ilyen nap is. :D Meg tanultam is. Írtam töri esszét, büszke voltam magamra. x3 Ezt a kis időt már ki kell bírnom suliból (60 nap).

Ma meg ujra suli volt... hát elég fura volt. Első órán már 20 perc után ugy ültem, h én ezt nem bírom. XDDD De nap végére aránylag visszarázódtam. De olyan csunya idő volt ma... teljesen elveszett a nyár feelingem, ami az előző napokban megvolt. T.T Na mindegy, majd eljön az még, mikor kell. :D

Mára legyen elég ennyi. Ígyis szerintem elég sokat írtam. x3

~Rayna X

Címkék: blog kép suli x orvos szünet kata vége szolnok dóra hajfestés zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr411912991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása