HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Mozgalmas nap~

Rayna X 2010.04.08. 21:22

Sziasztok!

 

Ma joo kis napom volt... joo kis mozgalmas napom. xD

Délelőtt nővérkémmel járkáltunk erre-arra. Először Keletihez mentünk ottani turiba. Ő vett 3 felsőt, én meg 4-et. Szóval sikeres volt. ^^ Aztán beugrottunk egy vízipipás boltba, s vettem szenet. Ő meg kiszurt ott egy olyan pipát, amin egy domina boszorkány volt megformálva, szóval hozzáillő volt (de kb 17000 ft, szóval ^^"). Aztán beugrottunk még egy harosnyás boltba is, vettem cicanacit. ^^ Majd még Mekibe is bementünk, s ő evett egy hambit, én meg ittam egy csokis shaket. xD Majd végre elindultunk hazafele. Utközben egy csöves letérdelt elénk feleségül kérni... hát igen, vannak ám vicces emberek. x"D Na mindegy, végül hazaértünk. Bár nem sok időt töltöttünk otthon, mert leugrottunk utána Grobiba kis vásárlásra ("kicsi"=kb leszakadt a kezem a zacsi sulyától xD). Azt is leccucoltuk otthon, és mentünk tovább beugrani pár piercingeshez érdeklődni árak iránt (szeretnék közeljövőben septum pct x3). Aztán végre kicsit otthon is voltunk (bár én csak másfél órát kb).

Délután tehát tovább folytattam a kinti programokat méghozzá Dáviddal. ^^ Kiültünk Szigetre vízipipázni, nagyon jool éreztük magunkat. x) Csináltunk képeket, beszélgettünk, stb. ^^ A végén poén volt, mikor ledobtam a szenet, kb égett a fű. xDDD De nem baj, kellenek ien vicces helyzetek. :D Bár a legpoénabb a legeslegvége volt, mikor hídnál rövidíteni akartunk, de rájöttünk utólag, h ahhoz át kéne uszni a Dunán, így máshogy mentünk, s a végére már tökre meghosszabítottuk az utvonalat. xDDD Na nem baj, mellettem mindig történnek ienek. :'D

Szóval joo kis nap volt nagyon. Már hiányozott egy ien nap, tiszta nyár feeling. <3
S holnap ez csak folytatódik: délelőtt orvos, dél körül hajfestés (majdnem fél év után végre yeah! xD), délután pedig irány Szolnok és ott alvás Katánál! ^^ Dejoo!! <3

~Rayna X

P.S.: Dáviddal<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép nap margitsziget x dávid keleti dóra boszi vízipipa turi zemán rayna mozgalmas

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr81905697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása