HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Egy tökéletes hétvége~

Rayna X 2010.01.10. 21:04

Sziasztok!

 

A címből ki lehet találni, hogy a mai blog a hétvégémről fog szólni. Egy számomra tökéletes hétvégéről. Hogy miért tökéletes? Mert minden megvolt benne, ami kellett. Buli Sziszivel, találkozás Dáviddal... na akkor bele is kezdek. x)

Pénteken ugyebár utolsó iskolanap volt a héten. Nagyon lassan telt a nap, de végül kicsöngettek németről, és mehettünk haza. x) Otthon pihentem, és el kezdtem készülődni bulira. Sziszivel mentünk Rocktogonba csakugy bulizni. Elég hamar elkészültem, csináltam még pár képet, majd elindultam Mekihez, ahol mindig találkozunk. Bementünk kisboltba, vettünk bulihoz dolgokat, majd felszálltunk buszra. Megérkeztünk fél 9 körül Nyugatihoz. Ömlött az eső, így vhol menedéket kellet keresnünk. xD Mentünk csakugy az utcán, majd Sziszi megszólalt, hogy üljünk be a telefonfülkébe. xDDD Hát meg is tettük. :"D Ott ültünk több óráig. Először csak beszélgettünk, meg rajzolgattunk a párára, majd elkezdtünk inni. Sziszi beindított telefonjáról zenét, és ugy még könnyebben csuszott a pia. Szal kb ott buliztunk a telefonfülkében. xD Nem nézhetett ki kivülről hülyén. xDDD Végül elfogyott, és mentünk kifele parkba, ahol mindenki szokott inni. Ekkor már elállt az eső. Ott már éreztük, hogy jookedvünk van, és mindenkivel haverkodtunk. xD Beoltottam Sziszi ZP-s fiúját is azzal, hogy buzi (egy ismeretlen srác, aki tetszett Sziszinek). xDDD Utána lassacskán bementünk Rocktogonba. Elmentünk először is wcre, majd már táncoltunk is. ^^ Én partyban szoktam néha dohányozni, és most is ez volt, és állandóan odajött egy srác és adott tüzet. xD Vicces volt, hogy a nevét se tudom meg semmi, de mindig felbukkant mikor én rá akartam gyujtani. xDDD Hát innentől már eléggé összemosódtak az emlékek. A lényeg, hogy szinte végig táncoltunk, haverkodtunk, és jool éreztük magunkat. Hányingerileg annyi volt, hogy Sziszi hányt kicsit, én meg néha elmentem pihenni picit, mert éreztem, hogy felkavarodott a gyomrom (de hányni nem tudtam volna). Volt egy részleg zeneileg, amik végig a mi zenéink voltak. *.* Akkor a színpadon táncoltunk ketten. xD De végül leküldtek onnan. xD Majd a végén volt még egy joo kis zenei rész, ahol ugyszintén színpadon nyomtuk a dance-et. :D Aztán háromnegyed 4 körül már sajnos vége volt a buli, mert rendőrök jöttek. >.< Hazafele épp lekéstük buszt, így lesétáltunk 1-2 megállót. Már ekkor éreztük, hogy szörnyen izomlázunk van nyakunkban, s hát fáradtak voltunk. Így reménykedtünk, hogy lesz hely buszon. Volt két közel levő különálló hely. Oda leültünk, és egy csávó, aki Sziszivel szembe ült el kezdett beszélni hozzánk. Megkértem, hogy cseréljünk helyet. xD Ő rögtön odaengedett, de nem ült le helyemre, hanem odaállt hozzánk beszélni. Tanácsot kért barátnőjével kapcsolatban. Így elment a busz-út elég hamar. Majd leszálltam Kiscellinél, és sétáltam haza. Végül hazaértem, lezuhanyoztam, blablabla és lefeküdtem aludni. Jool esett pihenni. És főleg jool esett ilyen joo emlékekkel elaludni. x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kép buliról. Ájjj, de joo party volt. *.*

Szombaton du fél 2 körül ébredtem, mivel hát előző nap 6 körül kerültem ágyba. Rögtön mentem msnre megbeszélni Dáviddal mikor találkozzunk. 5re beszéltük meg. Elkészültem 3-tól 4-ig, ettem még ebédet, majd elindultam. Megint Nyugatiban találkoztunk, és megint 1001 éjszakába mentünk. x) Bementünk, ugyanoda leültünk, mint multkor, és rendeltünk. Ugy voltam vele, hogy másnaposan nem lesz kedvem pipázni, de ott a pipák látványától megjött a kedvem. xD Viszont teázni is szerettünk volna, így azt is rendeltünk. A vicces, hogy dinnyés teát és dinnyés pipát kértünk. xD De annyira finom volt. *.* Közben jool estek Dávid csókjai is... :$ Meg ugyebár fájt nyakam, és azt is megmaszírozgatta. x) Meg hozott nekem karkötőket és szenet pipámnak. :3 Szóval a lényeg, hogy kellemesen teltek ezek az órák. Csak utána a végén rámjött másnaposság, és mondtam, hogy lassan menjünk. Így mentünk is. Megint elkisért metróig, aztán indultam haza. A metró rögtön jött, de villamost ügyesen lekéstem. Aztán itthon a szokásos esti kockulásomat végeztem, s aztán tvztem, majd aludtam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kép rólunk. :$

Vasárnap meg semmi különöset sem csináltam. Aludtam 1ig. xD Meg tanultam most este kicsit. Alíg tanulok, ugyhogy most ez furcsa volt. De pozitívan furcsa. Olyan tisztának érzem a lelkiismeretem. xDDD

Most viszont bezárnám a mai bejegyzést. Íme még 1 kép, amit még pénteki party előtt csináltam s fekete-fehérre ps-eltem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szép Estét Mindenkinek!

~Rayna X

Címkék: blog zene kép buli x éjszaka party dávid tea teaház dóra rocktogon vízipipa sziszi 1001 zemán rayna

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr251662216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lelkisérülthófehérke^^ 2010.01.10. 23:09:53

kár h a telefonfülkézésről nincs képXDDDD
én basszus egész héten+hétvégén punnyadtam, szörnyű lesz hnap felkelniXDD
majd jövök ide sírniXDD
amúgy példátvéve a barátokról én is blogolni kedztem, ha gondolod nézz majd meg;)
www.remalomvagyalom.blogspot.com
najo asszem mást nemakartam
ja de
~sokbódogságotˇ~:P

Rayna X 2010.01.11. 06:13:08

Jah, pedig az tényleg nagyon viccesen nézhetett ki kivülről. xDDD
Oh. :D Nekem kivételesen egész jool ment a kikelés. O.o
Gyere nyugodtan, én együttérzek veled. :D
Köszi, majd du olvasgatom őket, meg lehet fölregelek, hogy tudjak kommentelni. x) Amugyis annyi ismerősömnek ilyen blogspotja van, nem árt, így legalább hozzájuk is tudok írni. xD
Köszönjük. ^^ Meglesz szerintem. x)
süti beállítások módosítása