HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Spontán jött joo hétvége~

Rayna X 2010.09.09. 21:06

Sziasztok!

 

A mult hétvégémről írnék most pár sort.

Eredetileg semmi konkrétat nem terveztem akkorra, de mégis meglett a programom. Dita szombat du felcsöngetett hozzánk. Nagyon örültem neki. ^^ Épp pogit majszoltam, és tvzgettünk nővéremmel. Így ő is csatlakozott. Néztük a "Túléltem egy japán tv-s játékshow-t" című műsort. Hát néztünk nagyokat, meg röhögtünk is ám... beteeeg. xDDD Aztán ugy döntöttünk vízipipázunk. Beállítottam, majd a szobámban nekiláttunk. Persze pattogtattunk hozzá előtte popcornt. ^^ Voltak ám beszédülések, joo volt az egész nagyon. x3 Aztán ettünk még levest, majd tvztünk. Life Network-öt néztünk végig, hisz hát joo műsorok vannak ott. A "Ciki tini testek" volt ekkor, aztán az le is kötött. :D Majd elálmosodtunk már, és elmentünk zuhanyozgatni. Aztán le is feküdtünk aludni. Joo hamar elaludtunk, és joo sokáig is. Dehát kellett ez, előtte levő nap mindketten buliztunk. :D Másnap felkeltünk, ebédeltünk egy joot, és ismét tvztünk. Aztán lassan elment Dita. De nagyon örültem neki, h jött, joo volt. x)))

A hétköznapjaim semlegesen teltek. Iskolai tannapok, nem sok izgalmas. Órákon unalom, de azért figyelés és jegyzetelés. Szünetekben Sziszivel hülyülés. :D Hétfő du összefutottunk Petivel suli után. x) Másnapra megfáztam, reggel nagyon rosszul ébredtem, de azért mentem suliba. Egész nap fujtam az orrom, de azért elvoltam ugy ahogy. Viszont suli vége fele már nagyon-nagyon rosszul voltam. Otthon megmértem, és hőemelkedésem volt. De aludtam egy joot (fél 5től fél 8ig), és estére jobb lett. Másnap még jobban voltam, bár azért még fujtam az orrom. Viszont mára már tökéletesen vagyok. Szoval ez egy 2 napos megfázás volt. :D

Holnap joo napom lesz. x3 Suliba csak 2. órára kell bemenni. És én 5. óra után el is leszek kérve. Tehát csak 4 órára megyek be, ami amugyis 1 tesi + 3 média, szóval nagyon laza nap. :D Aztán irány haza, közben lehet gyorsba megejtek egy boltot lötyi ügyben, otthon meg gyors átöltözés, és irány anyuval és nővéremmel családi program (kajálás). x) Aztán, ha vége, irány haza. Otthon körömfestés, és lassacskán készülődés esti bulira. A buli Kék Yukban lesz, Dr. Melancholia, Wet Lips és Dharma koncert, majd selectorok. Annyira nem érdekelnek maguk a koncertek, de sok ismerősöm lesz lent, aztán joo lesz velük találkozni. Igy hát várom már nagyon. x)

~Rayna X

P.S.: Ma csakugy képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Korgi drágámmal *.*                    A ma frissen festett hajam xD

Címkék: blog tv kép hétvége betegség buli x iskola kék dóra yuk vízipipa dita zemán rayna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr772284401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása