HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

PMG klubtalálkozó 3~

Rayna X 2010.08.28. 20:26

Sziasztok!

 

Megint egy régebbi napot írnék le pótlásképp, méghozzá a mult hét pénteket.
Rendhagyó módon Petivel mentünk erre a talira, és nem a nővéremmel.
Akkor összefoglalom a történteket. x)

5-kor volt gyülekező Margitsziget romoknál. Mi kicsit késve megérkeztünk Petivel. Senki ismerős nem volt még ott akkor, igy kicsit kínos volt. Csak Umbrások voltak (összekötött tali volt). Azért egy csaj odaköszönt, aki még Myvipen be is jelölt pár nappal ezelőtt. Leültünk mi is Petivel, és beszélgettünk. Közbe nagyon vártuk már a PMG-seket. :D Első ismerős ember Dia volt. Még sose találkoztam vele élőben, de mivel csak én voltam ott PMG-s, igy velünk Petivel kezdett beszélgetni. Hát, nem bántam meg, nagyon joofej csaj. :D Jool szót értettünk. Rendkívül hasonlít rám. Szókimondó, ami tök joo, elhülyéskedtünk a többieken (Umbrások érdekesek voltak... :"D). Aztán szép lassan megjött Zoli és Serenula is. x) Majd Lauék is. Norbi is. Zsé is. Skót és GST is. Aztán ekkor már joo hangulat volt, ennyi ismerőssel. x))) Volt ott egy mókás alkoholista öregbácsi is... hát eleinte nagyokat röhögtem rajta. :"D De végére már idegesített, igy kerültem a társaságát. xD Meg egy rendkívül idegesítő nyafogós csaj is felhuzott minket Diával. :"D Be is szóltunk neki néha, kicsiket. Meg szórakoztunk rajta (PMG-sek nem bírják azt a csajt). xD Szoval elhülyültünk egymással, meg röhögtünk 1-2 emberkén. :D Tehát elvoltunk tényleg nagyon. xD Közbe vízipipázgattunk is. Jool telt az egész. x) Később Nícia is megjelent arra fele, vele is jool elvoltam. x) Tehát kb igy telt az egész este. Járkálgattam és beszélgettem ismerőseimmel. Aztán vége fele, mikor Umbrások nagyrésze (szerencsére) lelépett, mi nagyrészben PMG-sek lementünk a partra tűzijátékot nézni (ugyebár augusztus 20-a volt). Joo volt, elvoltunk e közben is. x) Majd, mikor vége lett, elindultunk haza. Kisétáltunk Árpád-hídhoz, majd Szentlélektől én mentem egyedül villamossal, többiek héveztek vagy buszoztak. :D Aztán hazaértem 10-11 körül. De joo tali volt ismételten. Umbrások nem kellettek volna, hisz voltak köztük idegesítőek, meg igy joo sokan is voltunk (tömegiszony kb, és semmien családi hangulat nem volt), de mindegy. PMG-sekkel jool elvoltam, már hiányoztak ám, és joo volt pl Diát is megismerni. x)))

~Rayna X

P.S.: Minimál sminkes én xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép margitsziget x peti dóra romok klubtali zemán rayna pmg umbra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr182255052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása