HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

• Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Nyaralás~

Rayna X 2010.07.26. 20:41

Sziasztok!

Elnézést, h ennyire eltüntem. Mult hét kedden szerettem volna jelentkezni egy bejegyzéssel a balatoni nyaralás élményeiről, de egész nap net nélkül voltunk, igy nem tudtam ezt megoldani. Aztán másnap meg már ugyebár hajnalban utaztunk el Mátraderecskére. De most mindent bepótolok (csak nem oan alaposan, mert már összemosódtak a napok azóta és eltünhetett már pár emlék xDDD).

Balatonfüred

Beszámoló:

Egy hosszu vonatozás után megérkeztünk anyuval. Kijött értünk egy autó, és elvitt a hotelig. Ott találkoztunk a mamámmal és a keresztanyukámmal. Kipakoltunk, és már készülődtünk is a strandra. 4-en elmentünk. Jookat uszkáltunk, napozgattunk, kártyáztunk, ettünk szoval elvoltunk. x) Késő délután visszamentünk a hotelbe, ott lezuhanyoztunk és készültünk vacsihoz. Utána, mikor visszamentünk a szobába, rendesen bealudtunk. xD Dehát nem csoda, hosszu volt az ut, meghát korán keltünk reggel. Másnap is hasonlóan telt. Kelés, reggeli, strand, ott ebéd, utána vissza a hotel, zuhi, majd vacsi. Csak most nem aludtunk be vacsi után, hanem elmentünk sétálni (csak 2-en anyuval). Jool telt. Volt egy kisebb állatkiállítás. Aranyosak voltak. x) Volt vmi amatőr rockkoncert is. :D Harmadik nap is ugyanez volt a délelőtti-délutáni program. Sétálni ekkor nem voltunk, inkább mindenféle bűnügyi sorozatokat néztünk a tv-ben. xD Negyedik nap (azaz az utolsó nap) is mentünk természetesen strandra, de nem délelőtt, hanem délután. Délelőtt elég rossz idő volt még, ezért akkor egy kis vonatozásra mentünk Balatonfüreden belül (4-en). Délután pedig mentünk strandra, de most a másikra, nem arra, amelyikre az ez előtti napokon. Sajnos viharjelzés volt, igy csak a 120 cm-es tábláig lehetett menni. Persze volt, h tovább sodródtunk, de oankor ránk fütyültek a vízimentők. xD Aztán utána visszamentünk a szállásra zuhizni és vacsizni. Este pedig még egy utolsó sétára mentünk (4-en). Megint megnéztük a kis állatokat. x) Meg beültünk étterembe inni. Most csak forrócsokiztam, töményet nem kívántam. :D Aztán visszamentünk és tv-ztünk. Másnap reggel pedig pakoltunk, és indultunk haza. Délután fele haza is értünk. Szoval összességében jool telt ez a kis balatoni kiruccanás. Mindent, amit megtehettünk, megtettük. x)))

Képek:

Mamámmal és anyummal x)

Keresztanyukámmal x)

Mátraderecske

Beszámoló:

Hajnali 4kor keltünk, és indultunk neki az utnak 3-an (anyum, nővérem, én). A vonaton nagymamám is csatlakozott hozzánk. Lassacskán odaértünk és szerencsére egy autó felvitt minket a dombra. A házba megérkezve kipakoltunk. Mamám egyedül lement az ottani strandra. Mi anyummal kifeküdtünk a kertbe napozni. 20-20 percet napoztattam magam előről-hátulról, tovább nem bírtam volna, nagyon meleg volt. :D Utána kis vendégeink jöttek, pontosabban 3 cica. *.* Egy anyuka és a két gyereke. *.* Nagyon édesek voltak. :3 Kaptam elő a fényképezőmet természetesen, rengeteg képet csináltam róluk, majd beteszem ide is a legjobbakat. x) Aztán később jött vissza mamám, és lassan utazott is haza. Aztán mi 3-an is elvoltunk. tv-zgettünk, és egészen hamar lefeküdtünk aludni (4kor keltünk, nemcsoda). Másnap is elvoltunk. Tv-zgettünk, kártyáztunk, tollasoztunk, cicáztunk, és én még egy kis sétára is elmentem, h csináljak pár természetképet (majd teszek be ide azok közül is). x) Utána estefele még egy joot vízipipáztunk is. ^^ Majd tv és alvás. x) Harmadik nap korán keltünk, mert anyuval elmentünk strandra Bükkszékre (Mátraderecskei strand nem nekünk való, mert ien gyógyvízes :D). Joo volt nagyon. ^^ Odafele ut tök szerencsés volt, 1 busz elvitt minket. Visszafele már kevésbé, konkrétan orrunk előtt engedtük el elmenni a másik buszt. xDDD Na nembaj, végül hazajutottunk délután fele. :D Aztán este megint sétáltam egyet, és csináltam még pár képet. Utána tv. És egy kis izgalom: nagy vihar. *.* Lekapcsoltunk az áramot is, nehogy kicsapja. Ültünk 3-an a sötétben és hallgattuk. Hangulatos volt ám. *.* Utána elment, és feküdtünk le, erre nem éjjel is arra kelünk fel, h megint vihar van? :D De ez még nagyobb volt. Egyfolytában villámlott és dörgött. Nagyon durva volt. Nővérem félni is el kezdett. :D Mondjuk én is bebujtam a takaró alá azért, csak a fejemet kidugva. xD Fura volt, az egyik legközelebbi villám, mintha a szemem előtt sujtott volna le, szó szerint láttam a cikkcakkot, pedig -4es a szemem. xD Ijesztő volt, de épp ezért tetszett. xD Aztán másnap kicsit hüvibb volt már, de még oan kellemes. Lementünk Marikáékhoz, mert ők is épp Derecskén nyaraltak ekkor. Joo volt látni Biust. x) Megbeszéltük, h majd talizunk augusztus elején külön, normálisan. :D Elvoltunk igy családiasan. x) Aztán visszamentünk, és még Boszival elmentünk sétálni. Utána szokásosan tv majd alvás. Másnap egész nap esett az eső, és hidegebb is lett emiatt. A cicák ezen a napon elő se bujtak. Mi is bezárva voltunk egész nap. Zenét hallgattunk, kártyáztunk, tv-ztünk majd este vízipipáztunk. Következő nap (azaz ma xD) meg márcsak pakoltunk, anyukacicával még cicáztunk és utaztunk is el. Szoval ez a nyaralás is nagyon jool telt. Minden megvolt itt is ám. x)))

Képek:

Szoptatás x)                                         A kis család x)

A kis félénk x)                                         Ásítás :D

Ivás :D                                      A kis kalandvágyó x)

A védelmező x)                          Alvás x) (Anyacicának ez a póz xDDD)

Bambulás :D                                         Elfekvés :D

Valamit nagyon figyelnek :D                             Tobozevés :D

Zaba :D                                            Lustulás :D

Erdő x)                                               Fák :D

Természet x)                                   Útelágazódás :D

A falu x)                                              Égbolt x)

Kékes x)                                           Kanázsvár x)

A házunk x)                                       Csendélet :D

Séta közben 1 :D                                        Séta közben 2 :D

Vízipipázás :D                                   A padláson x)

Haza értem 1 :D                               Haza értem 2 :D

~Rayna X

Címkék: blog kép x nyaralás balatonfüred dóra zemán rayna mátraderecske

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.