HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Botrány~

Rayna X 2010.06.06. 18:06

Jelenleg köszönni sincs kedvem... kissé elrontották a kedvem...

Van ugye Myvipen egy CyberGoth klub, amit nagyon szeretek.
Mindig aktívkodtam ott, a tagokat is megszerettem.

Erre nem rég jelentkezett oda Dávid olyan dumával, hogy a stílusa nem változott, stb.
Mondom LOL?! Milyen stílusod??
Tudni kell, hogy mindig engem koppintott...
Akármit vettem, ő is vett...
Akármit hallgattam, ő is azt hallgatta...
Akármit csináltam, ő is azt csinálta...
Szoval hát igen, elég szánalmas.

Le is szavaztam. Utánam már csak nem-ek mentek. Kb fele-fele arányban voltak az igen-ek és a nem-ek száma. Még a klubtulajnak is írtam, hogy ne engedje be, mert csak egy pozer ez az ember... erre nem beengedte végül? Ezt ma délután láttam meg, és hát kiakadtam eléggé. Írtam egy bucsu üzenetet faliujságra, majd kiléptem. Azóta infókat is kaptam. Mindenki szarozta őt a faliujságon, megpróbálták őt kiszavazni is, már 6 szavazat ment is rá, erre a tulaj leállította a szavazást, és nem dobta ki... mindenki nézett, hogy MIVAN?!

Elég rosszul esik a tulaj viselkedése... nem tudom, miért joo, hogy csak magára gondol, és nem veszi figyelembe a klubtagok véleményét. Írtam neki nemrég, hogy gondolja át, hisz ez így a klubnak is árt, hogy ennyire nem foglalkoztatja az ő véleményük (főleg, hogy eléggé a többség). Remélem rájön a dolgokra. Ha nem hát nem... igy jártam. A lényeg, hogy megpróbáltam. Az viszont biztos, hogy nagyon fog hiányozni a klub... de örülhet a kis szarkavaró Dávid (tuti nyalt a tulajnak), hogy elérte ezt. Attól én még igyekszem tartani a kapcsolatot azokkal a tagokkal, akiket megkedveltem (ők is biztos fognak engem keresni). Meg esélyt arra is látok, hogy így a klub is tönkremegy, hisz én voltam az egyik fő aktív tagja. Dávid meg, ha ír, ugyis mindenki leszolja vagy leszarja, hisz ki van rendesen utálva. Bízom, hogy vhogy így fog történni a dolog, és ezt majd a tulaj is észreveszi, és így ki lesz dobva én meg vissza leszek hívva... aztán onnantól ujra a régi megszokott társaság lenne ott többszáz nap üzenettel. Ez bíztat most, hátha igy alakul... ha nem, én akkoris jooban maradok a tagokkal. Dávidka meg a tulaj meg le lesz szarva. De én pl a tulajt kedveltem, szoval remélem felnyílik a szeme.

~Rayna X

P.S.: Egyébként nagyon joo hétvégém volt...
Majd írok beszámolót, ha már megnyugodtam.
 

Címkék: blog klub botrány x dávid szomorúság dóra cg strawberry zemán rayna synthetic

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr642060885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása