HTML

~ ZD RX ~

Life Of A 21st Century Digital Girl

Friss topikok

  • Rayna X: Szerintem azok inkább a hamis emberek, akik képesek ien gyökereset változni. Azaz nem is épp a ham... (2011.03.30. 21:01) Új kezdet, ismételten...~
  • Rayna X: Szerintem nem kár, Gyárban nincsenek már joo bulik! x"D Ez a Nippon viszont felejthetetlenül joo l... (2010.12.31. 13:27) Karácsonyi izébizék~
  • Rayna X: Felesleges is lenne ezen vitázni tovább, az biztos. (2010.11.11. 20:11) Gerinctelenség~
  • Rayna X: www.ld50.hu/article/ld50/party/contrastfeszt2 (2010.06.13. 12:32) Joonap~
  • Rayna X: @deadsouls: Köszi! ^^ Jajam jool eltüntél, közben látom uj neved is lett. :D Igen, most nagyon joo... (2010.04.21. 16:48) 18~

Linkblog

Love & Scream Party Beszámoló~

Rayna X 2010.04.06. 14:58

Sziasztok!

 

Gondoltam ideje írnom végre egy kis beszámolót a Love & Scream Party-s élményeimről.

Nos, akkor kezdem a legelején kicsit összehasonlítva az előző bejegyzésben leírt programtervekkel. Akkor tehát...

Valóban miután elszakadtam a géptől délelőtt, el kezdtem műrasztákat csinálgatni. Ám sajnos nem végeztem délre, fél 2 lett belőle... hát igen, ez van, ha közben járkálgat az ember ide-oda, meg minden egyéb dolgot csinál még. xD Aztán, miután végre végeztem, kiporszívóztam meg rendet tettem szobámban (műraszta csinálásnál kicsit káoszos lesz a szobám xD). Majd bevonultam a fürdőszobába hajat mosni és műrasztákat fonni (kb 2-kor tudtam belekezdeni). Már majdnem a felét befontam, mikor megérkezett Bius (nem beszéltük meg pontosan hányra jön). Végignézte, amíg a feléig eljutottam. Közbe feljött apum meglocsolni minket. x) Majd kicsit szüneteltem, s leültünk pihenni szobámba. Sokat beszélgettünk és nevettünk, majd visszamentünk fürdőszobába, hogy a másik felét is befonhassam a műrasztának. Kb 5-6 fele végeztem vele. Aztán ettünk kicsit megkésve ebédet, s el kezdtünk készülődni. Kiválasztottuk mit vegyünk fel, és összekészítettünk mindent. Zuhanyoztunk, felöltöztünk, hajunkat megcsináltuk, sminkeltünk, stb s vhogy 8 körül lettünk kész. Csináltunk pár képet, majd nekiindultunk az utnak. Először egy kis boltba ugrottunk be venni dolgokat a bulihoz. Majd mentünk tovább villamoshoz. Metrózáson is tul estünk, majd már csak a gyaloglás maradt, s az, hogy megtaláljuk a helyet. Az utcát aránylag könnyen megtaláltuk, ám ott jool eltévedtünk. Joo oldalon mentünk, csak nem azt az oldalt néztük, amit kellett vna, így szépen elhaladtunk a hely mellett. A poén az volt, h láttuk, h ott egy szórakozóhely, de csak annyit fűztünk hozzá: "Ha szar a buli, ide ugrunk be." xDDD Aztán utólag, mikor már joo oldalt néztünk, jöttünk rá, h ez az a hely (csak 2 helyre volt ott kiírva, h Before Club, de semmi baj xDDDDD). Aztán, hogy már tudtuk hol van, leültünk ott egy közeli parkba alapozni. Aránylag hamar joo kedvünk lett, fel is akartuk hívni a barátainkat. xD Csak én nem tudtam, mert másik telefon volt nálam, és abba nem volt benne a száma. De talán jobb is, h így alakult, megusztam egy beégést. :'D Bius viszont felhívta, s hát jool elpoénkodtunk. xDDD Majd végül ugy döntöttünk 10 körül, h bemegyünk. Én arra számítottam, h már lesznek azért páran, de ahhoz képest elég kihalt volt akkor még (ahol maga a buli zajlott ott voltak 10 fős létszám alatt ^^"). Mondjuk utána se lettek sokkal többen. De legalább családias volt. :D Főleg, h tök joofej emberek voltak. Az egyik szervező, akivel előtte már msnen beszélgettem rögtön felismert, s odajött köszönni. Szimpatikus volt. x) Aztán bementünk tánctérre. Elég hamar átéreztük a zenét, csak az emberek hiánya miatt nehezebb volt belelendülni a táncba. De végül jött egy Heartbreaker, és én onnantól kezdve beindultam. x3 Volt Lady Gyagya, amit Biussal utálunk, s hát akkora kifigurázó táncot nyomtunk, h huuu. Biusnak konkrétan le kellett ülnie a röhögéstől. xDDDDD Aztán, mikor már nagyon melegünk lett a sok tánctól, elmentünk wc-re. Talán még ott volt a leghűvösebb. xD Bár a szar az volt, h a csapból kifolyó víz forró volt (annyira, h gőzölgött), s hát csak a fal hűthetett le. xD Ott kezdtünk el dumálgatni lányokkal, akik épp arra jártak. :D Aztán persze a tánctéren is odamentünk egymáshoz. A buli végére tényleg összeszámolhatatlan emberekkel dumálgattunk (Bius egy fiuval még táncolt is x3), de tök joo volt, szeretem, mikor ien nyitottak egymásra az emberek. x) Aztán hát innentől kezdve szokásos eseményösszefolyás van. xD Tánc, néha leülés kicsit, wc, megint sok-sok tánc, hát így röviden ennyi. :D Az ragadt meg bennem, mikor teljesen kihalt volt a tánctér, s egyszercsak elindult a Super Girl, és mindenki egyszerre pattant fel, hogy táncolhasson (én is akaratlanul rögtön). Nem tudom miért, de olyan vicces szitu volt. xD Partyfotós amugy tényleg volt, s persze, h akkor fotózott inkább mikor olyan zene volt, amit ismertem, s fejeket is vághattam emiatt rendesen. xD Na nem baj, hátha lesz majd türhető kép köztük (volt, h kb 10 fotót csinált egymás után rólunk, mikor táncoltunk... bár nem csoda, szeretek nagy téren mozogni, emiatt uraltam a táncteret és a tekinteteket xDDD). Aztán hát egyre punnyadósabb és kihaltabb irányba ment át a buli... én próbáltam még táncikálni, de így nem volt joo, h tök egyedül... s a durva, h mindez már 1 körül bekövetkezett. Emiatt Biussal leléptünk. Gondoltuk, h ennél már csak kevesebben lesznek, ennél márcsak punnyadósabb lesz, s hát olyan nagy zenei forulat se lesz, amiért nagyon megérné maradni (szinte csak rnb meg hiphop volt egy kicsi poppal, electro kb egy se, pedig én bíztam benne)... de mindegy, legalább normálisan hazaértünk. Itthon lefürödtünk, minden, majd bedőltünk az ágyba, s még átbeszéltük az este tapasztalatait. Összességében mindketten jool éreztük magunkat, s, ha lenne még ien buli, elmennénk. x) Majd végül elaludtunk. Reggel anyu ébresztett, elkészültünk, s elment Bius. Otthon persze segíteni kellett Husvét miatt, így nem tudtam rendesen kipihenni magam. Főleg, h másnap, meg azutáni nap is jöttek vendégek... de nem baj, már tul vagyunk rajta, s már végre nyugi van. :D Most pár nap pihi vár rám, juppy. ^^ Tervek szerint ma végig lustulás, hnap is egyenlőre, bár hnap szerintem pipázunk egyet nővéremmel du (lehet Szigeten), aztán hnapután meg elmegyünk vásárolni szerintem ruhákat, pénteken meg orvos, aztán konkrétabban meg majd eldől... Dáviddal is mindenképp kell még találkoznom a héten, na meg tanulni sem ártana... na mindegy, a lényeg, h jool telik ez a kis szünet, de majd az igazi a nyári szünet lesz, ameddig már csak 66 nap van. *.*

Hu, na ez kicsit hosszura sikeredett, de nembaj. ^^

~Rayna X

P.S.: Kép rólunk buli előtt. <3
Majd remélhetőleg lesz buliból is pár joo kép rólunk...
csak még meg kell kapnom őket. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blog kép beszámoló love x party and dóra scream husvét zemán rayna bius

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rayna.blog.hu/api/trackback/id/tr511898967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása